Info ke STAGu - Portál UPOL

Přeskočit na obsah stránky
Webové stránky UPOL
Vstupní stránka portálu UPOL
Nepřihlášený uživatel Přihlásit English
Kontakt na uživatelskou podporu
Info ke STAGu
Přihlásit English
Kontakt na uživatelskou podporu
  • Vítejte
  • Prohlížení
  • Uchazeč
  • Info ke STAGu
  • Portál UP
Vítejte
Prohlížení
Přijímací řízeníECTS příjezdy
Info ke STAGu
Portál UP

Navigace první úrovně

  • Vítejte
  • Prohlížení
  • Uchazeč
  • Info ke STAGu
  • Portál UP
Vzhledem k dlouhotrvající nečinnosti došlo k odpojení uživatele z portálu.
Klikněte, prosím, na tento odkaz pro obnovení připojení k portálu
(k odpojení dochází až po 240-ti minutách nečinnosti. Pozor, na mobilních zařízeních k němu může dojít podstatně dříve).

Navigace druhé úrovně

 

Portálový rozcestník (S087)

Pomoc studentům a zaměstnancům UP

Studenti a zaměstnanci Univerzity Palackého by měli přednostně využívat elektronický HelpDesk dostupný na https://helpdesk.upol.cz

 

Uživatelské požadavky zadané do aplikace HelpDesk jsou trvale archivovány a uživatelé se mohou kdykoliv informovat o stavu řešení svých požadavků. Při zadávání nového požadavku uživatelé určují jeho kategorii, která požadavek nasměruje podle nastaveného procesu k odpovědnému řešiteli na fakultě nebo centrální jednotce UP. Kategorie požadavků jsou strukturovány podle přání fakult.