|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Vocabulary in Medical English; Human Body; Circulatory System; Respiratory System; Digestive System; Musculoskeletal System; Urinary and Reproductive Systems; Nervous System; Senses
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
|
Výstupy z učení
|
Prohloubení získaných znalostí obecné angličtiny; rozšíření znalostí gramatiky s přihlédnutím ke specifikům odborného jazyka; zvládnutí základní odborné terminologie; osvojení si schopnosti četby, porozumění a překladu odborných textů v angličtině.
Studenti budou schopni využívat odbornou angličtinu během svého studia a budoucí praxe.
|
|
Předpoklady
|
Znalost angličtiny v rozsahu středoškolského učiva - úroveň B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
BIO/VC011 a zároveň CJA/VCB11 a zároveň KAR/VCB11 a zároveň LBF/VC011 a zároveň NAN/VCA12 a zároveň PLE/VCA11 a zároveň PVL/VCB12 a zároveň HIE/VCB12 a zároveň LCH/VCB11 a zároveň NAN/VCB12 a zároveň PLE/VCB11
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Seminární práce
Aktivní účast na seminářích, zvládnutí odborné slovní zásoby, splnění jednotlivých úkolů (prezentace).
|
|
Doporučená literatura
|
-
Glendinning, E.H., Howard, R. (2007). Professional English in Use. Medicine. Cambridge: Cambridge University Press.
|