|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KNJ / NJP4@
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KNJ
/
NJP4@
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Německý jazyk pro pedagogické profese 4
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
26
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
17 / -
|
3 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KNJ/NJP2@
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Hodnocení předmětu studenty
|
Tato varianta přemětu nebyla doposud v SHK hodnocena nebo se hodnocení účastnilo méně než 10% studentů předmětu.
Ostatní hodnocení
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Získání jazykových kompetencí v oblasti odborného jazyka využitelných v rámci studia svého oboru v ČR nebo v zahraničí. Získání jazykových dovedností bude podpořeno analýzou odborných textů z oblasti pedagogických věd, rozšiřováním odborné slovní zásoby a komunikačních dovedností.
|
Požadavky na studenta
|
Vytvoření powerpointové prezentace k předem vymezeným tématům z oblasti pedagogiky, psychologie a sociální práce.
požadavky pro ISP:
- 20% účast ve výuce
- průběžné plnění úkolů dle požadavků vyučujícího
- vykonání zkoušky
|
Obsah
|
Shrnující texty a gramatika k níže uvedeným tematickým okruhům:
Aktuální trendy v oblasti výchovy a vzdělávání žáků v německy mluvících zemích.
Osobnost pedagoga v mezinárodním kontextu.
Profesní rozvoj učitelů v ČR a zahraničí.
Aktuální trendy ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Aktivizační metody ve výuce.
Činnostně orientovaná výuka.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
EM neu 2008 Brückenkurs, Arbeitsbuch.
-
Doporučená:
EM neu 2008 Brückenkurs, Kursbuch.
-
Doporučená:
studio d učebnice A2, lekce 1 - 6.
-
Doporučená:
studio d učebnice B1, lekce 5.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Aktivní znalost německého jazyka. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|