|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KNJ / KUC2@
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KNJ
/
KUC2@
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Učebnice a dopl. mat. ve výuce NJ 2
|
Způsob zakončení
|
Kolokvium
|
Způsob zakončení
|
Kolokvium
|
Název dlouhý
|
Učebnice a doplňkové materiály ve výuce NJ 2
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Konzultace
6
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
2 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Hodnocení předmětu studenty
|
Tato varianta přemětu nebyla doposud v SHK hodnocena nebo se hodnocení účastnilo méně než 10% studentů předmětu.
Ostatní hodnocení
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: rozumět obsahu a smyslu využití médií v moderních jazykových učebnicích, objasnit roli učitele při výběru učebnice cizího jazyka, uvědomit si význam a výhody využití jednotlivých učebnic německého jazyka, navrhnout způsoby zkvalitnění obsahu učebnic, vytvářet různé typy jazykových cvičení k odpovídajícím druhům textů
|
Požadavky na studenta
|
Prezenční forma výuky: aktivní účast v hodině, plnění dílčích úkolů. Kombinovaná forma výuky: účast na tutoriálech, plnění dílčích úkolů, samostudium - příprava na zápočet.
U studentů s ISP 20% účasti na výuce a dále úkoly dle požadavků vyučující.
|
Obsah
|
Témata:
Elektronická média v moderních jazykových učebnicích. Soulad učebnic a aktuálních kurikulárních dokumentů. Faktory, které ovlivňují výběr učebnic na školách. Role učitele při výběru učebnic. Metody výuky cizího jazyka ve vztahu k práci s učebnicemi. Noviny a časopisy jako zdroje textů. Texty v současných učebnicích německého jazyka. Příprava vlastních výukových materiálů.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Rozšiřující:
LAUBIG, M., PETERS, H., WEINBRENNER, P. (1986). Methodenprobleme der Schulbuchanalyse.. Bielefeld.
-
Doporučená:
Sýkora, Miloslav. (1996). . Učebnice: její úloha v práci učitele a ve studijní činnosti žáků a studentů. Praha.
-
Doporučená:
MAŇÁK, J., KNECHT, P. (2007). Hodnocení učebnic. Brno.
-
Doporučená:
PRŮCHA, J. (1998). Učebnice: Teorie a analýzy edukačního média. Brno.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
-
|
Hodnotící metody |
-
|
|
|
|