|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KNJ / KPD1@
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KNJ
/
KPD1@
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Poslechové dovednosti 1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Konzultace
4
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
4 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Hodnocení předmětu studenty
|
Tato varianta přemětu nebyla doposud v SHK hodnocena nebo se hodnocení účastnilo méně než 10% studentů předmětu.
Ostatní hodnocení
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Po absolvování disciplíny by studenti měli být schopni:
- Definovat a vysvětlit základní pojmy týkající rozdílů mezi německou a rakouskou němčinou
- Vysvětlit a popsat v německém jazyce aspekty vztahu specifikami konkrétních slyšených textů v německé a rakouské němčině
- Interpretovat slyšené texty z hlediska nastudovaných poznatků
- Prakticky použít vybraná specifika z probíraných textů i ve vlastní mluvní praxi
|
Požadavky na studenta
|
Úspěšné porozumění poslechových cvičení (bude ověřeno formou zápočtového testu).
U studentů s ISP 20 % účasti na výuce a dále úkoly dle požadavků vyučujícího. Zápočtový test.
|
Obsah
|
Předmět se zaměřuje na nácvik poslechu autentických textů a pochopení obsahu textu. V rámci výuky budou prezentovány různé druhy autentických poslechových textů (Novinový tisk: jednoduchá zpráva (politika, sport), komentář, složitější zpráva (politika, sport), poslech písňových textů, aktuální společenská témata, témata ze života dospívajících).
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Student musí být schopen hovořit a reagovat ve výuce v německém jazyce. |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Hodnotící metody |
- Rozbor jazykového projevu studenta
|
|
|
|