|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KBH / 91AB4
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KBH
/
91AB4
|
Akademický rok
|
2021/2022
|
Akademický rok
|
2021/2022
|
Název
|
Kritické čtení a tvorba odbor. textu 4
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Název dlouhý
|
Kritické čtení a tvorba odborného textu 4
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
10
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
1 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ne
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ne
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
V rámci semináře si studenti praktickou formou osvojují základní kompetence psaní různých typů odborného textu a jejich prezentace - zejména recenze, odborné studie a vědecké monografie. Na semináři studenti představují kapitoly ze svých připravovaných dizertačních prací a snaží se před kolegy (doktorandy, garantem a přítomnými členy oborové rady) obhájit předpoklady, zvolenou metodu, postupy a závěry dílčí části práce. Následně je v semináři prezentována recenze vybrané aktuální odborné publikace, o níž je rovněž vedena společná diskuse pod vedením garanta. Témata: 1) Typy vědecké komunikace 2) Texty vědecké, naučné, popularizující učební 3) Koherence výstavby textu 4) Segmentace textu 5) Úspornost, srozumitelnost, přesnost, objektivita 6) Titulky, abstrakty, shrnutí 7) Autorská skromnost, strategie zdvořilosti 8) Citační norma, Poznámkový aparát 9) Původnost, citace, plagiát 10) Ústní prezentace vědeckého textu, vystoupení na konferenci
|
Požadavky na studenta
|
-
|
Obsah
|
-
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
-
|
Hodnotící metody |
-
|
|
|
|