|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAS / TANC2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAS
/
TANC2
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Název
|
Tance C2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Ústní
|
Forma zakončení
|
Ústní
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
26
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
16 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KUT/TANC2
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Představení současné taneční techniky, kontaktní improvizace, tanec s partnerem, choreografie.
Taneční vzdělávání. Společenský tanec a taneční hry. Tradiční a nové taneční formy. Výuka vybraných tanců. Taneční hudba. Organizační a metodická specifika tanečního vzdělávání.
|
Požadavky na studenta
|
Prezentace vlastní taneční variace.
Účast na výuce. Každý účastník demonstruje vlastní taneční dovednost, kterou je schopen předat ostatním účastníkům workshopu.
|
Obsah
|
Analýza pohybu, flexibilita pohybové dovednosti, práce s prostorem, dynamika, objevování nových pohybů, objevování nových možností spojených s tanečním pohybem.
Během workshopu je kladen důraz na improvizaci a hledání nových tanečních prvků.
Lekce 1. Analýza tanečního pohybu
Lekce 2. Technika
Lekce 3. Setkání s moderním tancem
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Pallaro, Patrizia. (2007). Authentic movement : moving the body, moving the self, being moved. London ; Philadelphia, Pa. : Jessica Kingsley Publishers.
-
Doporučená:
Studd, Karen. (2013). Everybody is a body. Indianapolis, Ind. : Dog Ear Publishing.
-
Doporučená:
Hackney, Peggy. (2002). Making connections : total body integration through bartenieff fundamentals. New York, N.Y. ; Abingdon : Routledge.
-
Doporučená:
Adler, Janet. (2002). Offering from the conscious body. Rochester, Vt. : Inner Traditions.
-
Doporučená:
Smith-Autard, J. M. (1994). The art of dance in education. London: A & C Black.
-
Doporučená:
Laban, Rudolf von. (2011). The mastery of movement. Alton : Dance Books.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Domácí příprava na výuku
|
2
|
Účast na výuce
|
26
|
Celkem
|
28
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Nejsou žádné. |
Získané způsobilosti |
Pochopení vztahů mezi pohybem a hudbou.Student ovládá pozice a pohyby částí těla při respektování zásad správného držení těla.
Rozvinuté kompetence (odvozené od profilu absolventa)
1. Iniciativa
2. Asertivita
3. Spolupráce
4. Improvizace
|
Vyučovací metody |
- Demonstrace
- Nácvik pohybových a pracovních dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Analýza výkonů studenta
- Systematické pozorování studenta
|
|
|
|