|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAS / FLF2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAS
/
FLF2
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Název
|
Florbal pro LF 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Florbal
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
26
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je, aby studenti znali a osvojili si informace o florbalu z hlediska teorie (metodika nácviku, teoretické znalosti o jednotlivých specifických dovednostech, pravidla florbalu) a prakticky zvládli základní herní dovedností (zdokonalení se v základních individuálních činnostech a herních kombinacích). Součástí předmětu je i didaktický výstup, kde se studenti učí vést skupinu žáků, jako učitelé v tělesné výchově na ZŠ a SŠ.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast ve výuce. Rozhodování utkání. Znalost pravidel florbalu - test. Praktický výstup (nácvik, rozvoj specifických dovedností) předem určeného tématu. 100 % docházka.
|
Obsah
|
1.Základní manipulace s míčkem a dribling a vedení míčku, utkání ve florbalu.
2.Zpracování a přihrávání míčku, utkání ve florbalu.
3.Střelba, utkání ve florbalu.
4.Uvolňování s míčkem, utkání ve florbalu.
5.Uvolňování bez míčku, utkání ve florbalu.
6.Dorážení a tečování míčku, utkání ve florbalu.
7.Obsazování hráče s míčkem, utkání ve florbalu.
8.Obsazování hráče bez míčku, utkání ve florbalu.
9.Činnost brankáře, utkání ve florbalu.
10.Zpětná přihrávka, utkání ve florbalu.
11.Protiútok, utkání ve florbalu.
12.Osobní obrana, utkání ve florbalu.
13.Průpravné hry ve florbale, utkání ve florbalu.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Martínková, Z. (2009). Florbal: praktický průvodce tréninkem mládeže. Praha: Česká florbalová unie.
-
Doporučená:
Kysel, J. (2010). Florbal : kompletní průvodce. Praha: Grada.
-
Doporučená:
Skružný, Z. (2005). Florbal: technika, trénink, pravidla hry. Praha: Grada.
-
Doporučená:
Karczmarczyk, R. (2006). Florbal: učebnice (nejen) pro trenéry. Brno: Computer Press.
-
Doporučená:
Kysel, J. (2009). Herní kombinace: příklady tréninkových jednotek. Praha: Česká florbalová unie.
-
Doporučená:
Perič, T., Levitová, A., Petr, M., Košťál, M., & Slavík, O. (2012). Sportovní příprava dětí. Praha: Grada.
-
Doporučená:
Perič, T. (2012). Sportovní příprava dětí 2: zásobník cvičení. Praha: Grada Publishing.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Domácí příprava na výuku
|
1
|
Účast na výuce
|
13
|
Příprava na zápočet
|
2
|
Celkem
|
16
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Předmět je určen pouze pro studenty z navazujícího studia (Mgr.) z Fakulty tělesné kultury!! |
Získané způsobilosti |
Student bude umět:
- vysvětlit základní pravidla florbalu
- prakticky ukázat a teoreticky popsat základní herní dovednosti ve florbalu
- bude znát pohybové a průpravné hry ve florbalu
- vyučovat v tělesné výchově na ZŠ a SŠ florbal |
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Pozorování
- Demonstrace
- Nácvik pohybových a pracovních dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Analýza výkonů studenta
- Didaktický test
- Systematické pozorování studenta
|
|
|
|