Diplomová práce je zaměřena na historické období husitství na našem území. Kromě známých faktů se zaměřuje také na ty ne příliš známé. Představuje určitý vhled do dějinných událostí. Dále pojednává o Rámovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání a začlenění tohoto tématu do jeho obsahu. Dále pojednává o přínosu projektové metody a v neposlední řadě je součástí také projekt, vytvořený pro 4. třídu základní školy.
Anotace v angličtině
Graduation theses is intent on a historical period Hussitsm on our area. Except wellknown facts is intent on another fact whitch is not so wellknown. Graduation theses constitutes opinion to historicals events. Further on is about RVP ZV and including this theme to it´s contents. Further on about importance of project method and there is a project to, whitch is creared for 4. class of primary school.
Klíčová slova
RVP ZV, projekt, mezipředmětové vztahy, husitství, Jan Hus, Jan Žižka, Prokop Holý, Jan Roháč z Dubé, Jan Želivský, křížové výpravy
Klíčová slova v angličtině
RVP ZV, project, interobjects relations, Hussitism, John Hus, John Žižka, Prokop Holý, John Roháč z Dubé, John Želivský, crusades
Rozsah průvodní práce
147 s. (226 920 znaků), 78 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na historické období husitství na našem území. Kromě známých faktů se zaměřuje také na ty ne příliš známé. Představuje určitý vhled do dějinných událostí. Dále pojednává o Rámovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání a začlenění tohoto tématu do jeho obsahu. Dále pojednává o přínosu projektové metody a v neposlední řadě je součástí také projekt, vytvořený pro 4. třídu základní školy.
Anotace v angličtině
Graduation theses is intent on a historical period Hussitsm on our area. Except wellknown facts is intent on another fact whitch is not so wellknown. Graduation theses constitutes opinion to historicals events. Further on is about RVP ZV and including this theme to it´s contents. Further on about importance of project method and there is a project to, whitch is creared for 4. class of primary school.
Klíčová slova
RVP ZV, projekt, mezipředmětové vztahy, husitství, Jan Hus, Jan Žižka, Prokop Holý, Jan Roháč z Dubé, Jan Želivský, křížové výpravy
Klíčová slova v angličtině
RVP ZV, project, interobjects relations, Hussitism, John Hus, John Žižka, Prokop Holý, John Roháč z Dubé, John Želivský, crusades
Zásady pro vypracování
1. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
2. Historická epocha- Husitství
3. Projektové vyučování
4. Komparace vlastivědných učebnic
11/2008- 4/2009- studium literatury
5/2009-10/2009- zpracování teoretické části
11/2009-1/2010- výzkumné šetření a zpracování praktické části
2/2010-3/2010- dokončení práce
Zásady pro vypracování
1. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
2. Historická epocha- Husitství
3. Projektové vyučování
4. Komparace vlastivědných učebnic
11/2008- 4/2009- studium literatury
5/2009-10/2009- zpracování teoretické části
11/2009-1/2010- výzkumné šetření a zpracování praktické části
2/2010-3/2010- dokončení práce
Seznam doporučené literatury
Krumlovský,F.Husité jak jsme je neznali.Praha:CZ Books s.r.o., 2006.ISBN 80-86947-23-8.
Krejčíř,J. Husité.Praha:Panorama,1984. ISBN 11-083-84.
Beneš,Z. a kol. Duchem, ne mečem. Praha: NLN s.r.o., 2003. ISBN 80-7106-694-4.
Seznam doporučené literatury
Krumlovský,F.Husité jak jsme je neznali.Praha:CZ Books s.r.o., 2006.ISBN 80-86947-23-8.
Krejčíř,J. Husité.Praha:Panorama,1984. ISBN 11-083-84.
Beneš,Z. a kol. Duchem, ne mečem. Praha: NLN s.r.o., 2003. ISBN 80-7106-694-4.