Diplomová práce pojednává o začlenění americké angličtiny do výuky anglického jazyka. Práce poukazuje na rozdíly mezi americkou a britskou angličtinou a věnuje se důvodům proč učit i americkou verzi angličtiny. Praktická část zahrnuje výsledky analýzy běžně používaných učebnic angličtiny a výsledky analýzy internetových zdrojů zaměřených na americkou angličtinu.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the incorporation of American English into EFL teaching. The study points out differences between American and British English and focuses on reasons why to teach American English as well. The practical part involves results of analysis of commonly used textbooks and results of analysis of internet sources aiming at American English.
Klíčová slova
Americká angličtina, Britská angličtina, výslovnost, přízvuk, pravopis, gramatika, slovní zásoba, učebnice, internetové zdroje
Klíčová slova v angličtině
American English, British English, pronunciation, stress, spelling, grammar, vocabulary, textbooks, internet sources
Rozsah průvodní práce
84s., 16s. příloh
Jazyk
AN
Anotace
Diplomová práce pojednává o začlenění americké angličtiny do výuky anglického jazyka. Práce poukazuje na rozdíly mezi americkou a britskou angličtinou a věnuje se důvodům proč učit i americkou verzi angličtiny. Praktická část zahrnuje výsledky analýzy běžně používaných učebnic angličtiny a výsledky analýzy internetových zdrojů zaměřených na americkou angličtinu.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the incorporation of American English into EFL teaching. The study points out differences between American and British English and focuses on reasons why to teach American English as well. The practical part involves results of analysis of commonly used textbooks and results of analysis of internet sources aiming at American English.
Klíčová slova
Americká angličtina, Britská angličtina, výslovnost, přízvuk, pravopis, gramatika, slovní zásoba, učebnice, internetové zdroje
Klíčová slova v angličtině
American English, British English, pronunciation, stress, spelling, grammar, vocabulary, textbooks, internet sources