Předmětem této rigorózní práce je přiblížení osobnosti
Jana Gajdoše. Hlavním úkolem práce jsou možnosti
využití tohoto tématu ve školní výuce v předmětu
občanská výchova na druhém stupni základní školy
v rámci Rámcového vzdělávacího programu pro
základní školy. V první kapitole jsou uvedeny cíl
práce, metody, prameny, literatura a členění práce.
Druhá kapitola se zabývá životopisem Gajdoše, ve
třetí kapitole je popsán návrh výukového projektu a ve
čtvrté kapitole je posouzena Gajdošova osobnost
metodou hypotézy.
Anotace v angličtině
The subject of this rigorous work is an approach to the
personality of Jan Gajdoš. The main task of the work
is the possibilities of using this topic in school
teaching in the subject of civic education at the second
level of elementary school within the Framework
Educational Program for elementary schools. In the
first chapter, the aim of the work, methods, sources,
literature and division of the work are presented. The
second chapter deals with Gajdoš's biography, the
third chapter describes the teaching project proposal,
and the fourth chapter assesses Gajdoš's personality
using the hypothesis method.
Klíčová slova
čestný hrob, Jan Gajdoš, Kameny zmizelých, mistr
světa, Sokol, státní a jiná vyznamenání, válečný
odboj, vlast
Klíčová slova v angličtině
Jan Gajdoš, homeland, honorable grave, Sokol, state
and other awards, Stones of the disappeared, war
resistance, world champion.
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
-
Anotace
Předmětem této rigorózní práce je přiblížení osobnosti
Jana Gajdoše. Hlavním úkolem práce jsou možnosti
využití tohoto tématu ve školní výuce v předmětu
občanská výchova na druhém stupni základní školy
v rámci Rámcového vzdělávacího programu pro
základní školy. V první kapitole jsou uvedeny cíl
práce, metody, prameny, literatura a členění práce.
Druhá kapitola se zabývá životopisem Gajdoše, ve
třetí kapitole je popsán návrh výukového projektu a ve
čtvrté kapitole je posouzena Gajdošova osobnost
metodou hypotézy.
Anotace v angličtině
The subject of this rigorous work is an approach to the
personality of Jan Gajdoš. The main task of the work
is the possibilities of using this topic in school
teaching in the subject of civic education at the second
level of elementary school within the Framework
Educational Program for elementary schools. In the
first chapter, the aim of the work, methods, sources,
literature and division of the work are presented. The
second chapter deals with Gajdoš's biography, the
third chapter describes the teaching project proposal,
and the fourth chapter assesses Gajdoš's personality
using the hypothesis method.
Klíčová slova
čestný hrob, Jan Gajdoš, Kameny zmizelých, mistr
světa, Sokol, státní a jiná vyznamenání, válečný
odboj, vlast
Klíčová slova v angličtině
Jan Gajdoš, homeland, honorable grave, Sokol, state
and other awards, Stones of the disappeared, war
resistance, world champion.