- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Přílohy volně vložené, Rozsah práce, Jazyk práce
Hlavní téma
Rigorózní práce se zaměřuje na soudobé inovace primárního vzdělávání v kontextu
konkrétních škol. V teoretické části se práce zaobírá pojmem inovace ve vztahu ke
vzdělávání. Zaměřuje se na inovativní vzdělávání a jeho proměňování, uplatnění
pedagogických inovativních strategií, jejich implementaci, hodnocení inovace, hledání
inovativního potenciálu školy a objasnění efektivity inovativních škol. Praktická část zahrnuje
částečně kvantitativně a primárně kvalitativně orientovaný výzkum týkající se vyhodnocení
rozhovorů jakožto metody pro odhalení společných charakteristik inovací vzdělávání na
prvním stupni státních a ostatních základních škol a odkrytí způsobu, jakým se vybrané školy
vzájemně ovlivňují při zavádění inovací vzdělávání na prvním stupni státních a ostatních škol.
Hlavní téma v angličtině
The rigorous thesis focuses on contemporary innovations in primary education in the context
Název dle studenta
Soudobé inovace primárního vzdělávání v kontextu konkrétních škol ve Zlíně
Název dle studenta v angličtině
Contemporary innovations in primary education in the context of selected primary schools in Zlín
Rigorózní práce se zaměřuje na soudobé inovace primárního vzdělávání v kontextu
konkrétních škol. V teoretické části se práce zaobírá pojmem inovace ve vztahu ke
vzdělávání. Zaměřuje se na inovativní vzdělávání a jeho proměňování, uplatnění
pedagogických inovativních strategií, jejich implementaci, hodnocení inovace, hledání
inovativního potenciálu školy a objasnění efektivity inovativních škol. Praktická část zahrnuje
částečně kvantitativně a primárně kvalitativně orientovaný výzkum týkající se vyhodnocení
rozhovorů jakožto metody pro odhalení společných charakteristik inovací vzdělávání na
prvním stupni státních a ostatních základních škol a odkrytí způsobu, jakým se vybrané školy
vzájemně ovlivňují při zavádění inovací vzdělávání na prvním stupni státních a ostatních škol.
Anotace v angličtině
The rigorous thesis focuses on contemporary innovations in primary education in the context
of selected primary schools. In the theoretical part, the thesis deals with the concept of
innovation in relation to education. It discusses improving education and its transformation,
application of pedagogical innovative strategies and their implementation, evaluation of
innovation, search for the innovative potential of the school and clarification of the
effectiveness of innovative schools. The practical part includes partly quantitavive and
primarily qualitative reasearch of the evaluation of interviews as a method for revealing the
common characteristics of educational innovations at the public primary schools and other
primary schools and uncovering the way in which the selected primary schools interact with
each other in the implementation of improving education at the public primary schools and
other primary schools.
Klíčová slova
inovace, inovativní vzdělávání, pedagogické inovativní strategie, svébytnost školy
Klíčová slova v angličtině
innovation, improving education, pedagogical innovative strategies, the uniqueness of the
school
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
-
Anotace
Rigorózní práce se zaměřuje na soudobé inovace primárního vzdělávání v kontextu
konkrétních škol. V teoretické části se práce zaobírá pojmem inovace ve vztahu ke
vzdělávání. Zaměřuje se na inovativní vzdělávání a jeho proměňování, uplatnění
pedagogických inovativních strategií, jejich implementaci, hodnocení inovace, hledání
inovativního potenciálu školy a objasnění efektivity inovativních škol. Praktická část zahrnuje
částečně kvantitativně a primárně kvalitativně orientovaný výzkum týkající se vyhodnocení
rozhovorů jakožto metody pro odhalení společných charakteristik inovací vzdělávání na
prvním stupni státních a ostatních základních škol a odkrytí způsobu, jakým se vybrané školy
vzájemně ovlivňují při zavádění inovací vzdělávání na prvním stupni státních a ostatních škol.
Anotace v angličtině
The rigorous thesis focuses on contemporary innovations in primary education in the context
of selected primary schools. In the theoretical part, the thesis deals with the concept of
innovation in relation to education. It discusses improving education and its transformation,
application of pedagogical innovative strategies and their implementation, evaluation of
innovation, search for the innovative potential of the school and clarification of the
effectiveness of innovative schools. The practical part includes partly quantitavive and
primarily qualitative reasearch of the evaluation of interviews as a method for revealing the
common characteristics of educational innovations at the public primary schools and other
primary schools and uncovering the way in which the selected primary schools interact with
each other in the implementation of improving education at the public primary schools and
other primary schools.
Klíčová slova
inovace, inovativní vzdělávání, pedagogické inovativní strategie, svébytnost školy
Klíčová slova v angličtině
innovation, improving education, pedagogical innovative strategies, the uniqueness of the
school