Diplomová práce se zaměřuje na adaptační proces vybraného zdravotnického zařízení. Zabývá se především náborem nových zaměstnanců a adaptačním procesem ve zdravotnictví. Cílem výzkumné části diplomové práce bylo zjistit spokojenost s průběhem nástupu a průběhem adaptačního procesu nově nastupujícího zaměstnance. Pro výzkumné šetření bylo použito dotazníkové šetření. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 103 respondentů.
Anotace v angličtině
This diploma thesis focuses on the adaptation process of a selected medical facility. This diploma thesis mainly deals with the recruitment of new employees and their adaptation process in the healthcare facility. The aim of this research was focused on finding out the satisfaction with their jobs and the adaptation process of a new employee. A questionnaire survey was used for the purpose of this research. A total number of 103 employees took part in the survey.
Diplomová práce se zaměřuje na adaptační proces vybraného zdravotnického zařízení. Zabývá se především náborem nových zaměstnanců a adaptačním procesem ve zdravotnictví. Cílem výzkumné části diplomové práce bylo zjistit spokojenost s průběhem nástupu a průběhem adaptačního procesu nově nastupujícího zaměstnance. Pro výzkumné šetření bylo použito dotazníkové šetření. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 103 respondentů.
Anotace v angličtině
This diploma thesis focuses on the adaptation process of a selected medical facility. This diploma thesis mainly deals with the recruitment of new employees and their adaptation process in the healthcare facility. The aim of this research was focused on finding out the satisfaction with their jobs and the adaptation process of a new employee. A questionnaire survey was used for the purpose of this research. A total number of 103 employees took part in the survey.
Zpracování informací získaných výzkumem a zhodnocení výsledků měření
Interpretace výsledků a závěrečné hodnocení
Úprava finální verze diplomové práce
Odevzdání diplomové práce
Obhajoba diplomové práce
Zásady pro vypracování
Volba tématu
Stanovení cílů práce
Studium odborné literatury
Vypracování teoretické části diplomové práce
Příprava a realizace výzkumného šetření
Zpracování informací získaných výzkumem a zhodnocení výsledků měření
Interpretace výsledků a závěrečné hodnocení
Úprava finální verze diplomové práce
Odevzdání diplomové práce
Obhajoba diplomové práce
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. Armstrong's handbook of Human resource management practice. 13. vydání. UK: Ashford Colour press, 2014. ISBN 978-0-7494-6964-1.
LAWSON, Karen. New Employee Orientation: Training. United States of America: ASTD DBA Association for Talent Development, 2016. ISBN 978-1-56286-970-0.
PLEVOVÁ, Ilona. Management v ošetřovatelství. Praha: Grada, 2012. Sestra (Grada). ISBN 978-80-247-3871-0.
ŠIKÝŘ, Martin. Personalistika pro manažery a personalisty. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016. Manažer. ISBN 978-80-247-5870-1.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. Armstrong's handbook of Human resource management practice. 13. vydání. UK: Ashford Colour press, 2014. ISBN 978-0-7494-6964-1.
LAWSON, Karen. New Employee Orientation: Training. United States of America: ASTD DBA Association for Talent Development, 2016. ISBN 978-1-56286-970-0.
PLEVOVÁ, Ilona. Management v ošetřovatelství. Praha: Grada, 2012. Sestra (Grada). ISBN 978-80-247-3871-0.
ŠIKÝŘ, Martin. Personalistika pro manažery a personalisty. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016. Manažer. ISBN 978-80-247-5870-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Moderní onboarding ve zdravotnickém zařízení.
Student/ka prezentoval/a svou práci a závěry z ní vyplývající. Reagoval/a na připomínky vedoucího práce a oponenta a zodpověděla následující otázky:
Vedoucí práce:
Ovlivňuje nějakým způsobem Ministerstvo zdravotnictví adaptační procesy nelékařských zdravotnických pracovníků ve zdravotnických zařízeních?
V čem spatřujete největší problém onboardingového procesu v současnosti?
Oponent:
V práci uvádíte, že v českém zdravotnictví jsou mzdové podmínky často nastaveny tak, že zdravotníky spíše demotivují, než motivují. Jak jinak byste doporučovala motivovat pracovníky ve zdravotnictví, než finanční motivací? Co mohou pracovníci ve vedoucích pozicích ohledně motivace dělat?
Uvádíte, že vize a mise (poslání) nemocnice by měla být součástí adaptačního procesu a že je to důležité pro pracovníky. Znáte vizi nebo misi zdravotnického zařízení, ve kterém jste zpracovávala praktickou část své diplomové práce? Proč je důležité, aby vizi i poslání znali zaměstnanci napříč celou organizací?