Diplomová práce se zabývá volnočasovými aktivitami dětí ve vyloučené lokalitě. Teoretická část vymezuje základní pojmy týkající se volného času, rodiny, výchovy a života ve vyloučené lokalitě. Na teoretická východiska navazuje empirická část práce, která se věnuje zkoumání problematiky prostřednictvím zakotvené teorie.
Anotace v angličtině
Diploma Thesis deals with leisure activities, which are intended for free time and leisure activites. The Theoretical part defines the basic concepts, related to leisure, family, education and life in an excluded area. The theoretical part of the thesis follows an empirical part of the work which is devoted to exploring the issues through the anchored theory of.
Klíčová slova
Volný čas, volnočasové aktivity, děti, rodina
Klíčová slova v angličtině
Free time, leisure activites, children, family
Rozsah průvodní práce
80
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá volnočasovými aktivitami dětí ve vyloučené lokalitě. Teoretická část vymezuje základní pojmy týkající se volného času, rodiny, výchovy a života ve vyloučené lokalitě. Na teoretická východiska navazuje empirická část práce, která se věnuje zkoumání problematiky prostřednictvím zakotvené teorie.
Anotace v angličtině
Diploma Thesis deals with leisure activities, which are intended for free time and leisure activites. The Theoretical part defines the basic concepts, related to leisure, family, education and life in an excluded area. The theoretical part of the thesis follows an empirical part of the work which is devoted to exploring the issues through the anchored theory of.
Klíčová slova
Volný čas, volnočasové aktivity, děti, rodina
Klíčová slova v angličtině
Free time, leisure activites, children, family
Zásady pro vypracování
1. Obsah na dané téma
2. Stanovení cíle práce
3. Zpracování teoretických pokladů.
4. Vlastní zpracování teorie.
5. Závěry, usnesení a diskuse
6. Konzultace s vedoucím diplomové práce.
Zásady pro vypracování
1. Obsah na dané téma
2. Stanovení cíle práce
3. Zpracování teoretických pokladů.
4. Vlastní zpracování teorie.
5. Závěry, usnesení a diskuse
6. Konzultace s vedoucím diplomové práce.
Seznam doporučené literatury
GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2000. 207 s. ISBN 8085931796
HOFBAUER, B. Děti, mládež a volný čas. Praha: Portál, 2004. 176 s. ISBN 8071789275
MATOUŠEK, Oldřich. Rodina jako instituce a vztahová síť. 3., rozš. a přeprac. vyd. Praha: Sociologické nakladatelství, 2003. Studijní texty (Sociologické nakladatelství). ISBN 80-86429- 19-9
PÁVKOVÁ, J. Pedagogika volného času. Praha: Portál, 2002. 231 s. ISBN 8071787116
VÁŽANSKÝ, M. Základy pedagogiky volného času. Brno: Print – Typia, 2001. 175 s. ISBN 8086384004
Seznam doporučené literatury
GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2000. 207 s. ISBN 8085931796
HOFBAUER, B. Děti, mládež a volný čas. Praha: Portál, 2004. 176 s. ISBN 8071789275
MATOUŠEK, Oldřich. Rodina jako instituce a vztahová síť. 3., rozš. a přeprac. vyd. Praha: Sociologické nakladatelství, 2003. Studijní texty (Sociologické nakladatelství). ISBN 80-86429- 19-9
PÁVKOVÁ, J. Pedagogika volného času. Praha: Portál, 2002. 231 s. ISBN 8071787116
VÁŽANSKÝ, M. Základy pedagogiky volného času. Brno: Print – Typia, 2001. 175 s. ISBN 8086384004