Cílem bakalářské práce je na základě poznatků z teoretické části vypracovat vhodné aktivity, které budou respektovat zvláštnosti dětí předškolního věku a budou využitelné v praxi. Záměrem těchto aktivit je seznámit děti s vybranou slovní zásobou a podporovat v nich radost z poznávání cizího jazyka hravou formou.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis aims to develop suitable activities based on the knowledge from the theoretical part, which will respect the peculiarities of preschool children and will be usable in practice. These activities aim to introduce children to selected vocabulary and to encourage them to enjoy learning a foreign language in a playful way.
Klíčová slova
předškolní věk, předškolní vzdělávání, anglický jazyk, mateřská škola
Klíčová slova v angličtině
pre-school age, pre-school education, english language, kindergarten
Rozsah průvodní práce
46 s. (63 553 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je na základě poznatků z teoretické části vypracovat vhodné aktivity, které budou respektovat zvláštnosti dětí předškolního věku a budou využitelné v praxi. Záměrem těchto aktivit je seznámit děti s vybranou slovní zásobou a podporovat v nich radost z poznávání cizího jazyka hravou formou.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis aims to develop suitable activities based on the knowledge from the theoretical part, which will respect the peculiarities of preschool children and will be usable in practice. These activities aim to introduce children to selected vocabulary and to encourage them to enjoy learning a foreign language in a playful way.
Klíčová slova
předškolní věk, předškolní vzdělávání, anglický jazyk, mateřská škola
Klíčová slova v angličtině
pre-school age, pre-school education, english language, kindergarten
Zásady pro vypracování
Ujasnění struktury práce (teoretická/praktická část)
Studium literatury
Ujasnění náplně teoretické části
Náplň a design praktické části
Průběžné konzultace s vedoucím závěrečné práce
Zásady pro vypracování
Ujasnění struktury práce (teoretická/praktická část)
Studium literatury
Ujasnění náplně teoretické části
Náplň a design praktické části
Průběžné konzultace s vedoucím závěrečné práce
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘOVÁ, Jiřina a Vlasta ŠMARDOVÁ, 2015. Diagnostika dítěte předškolního věku: co by dítě mělo umět ve věku od 3 do 6 let. 2. vydání. Ilustroval Richard ŠMARDA. Brno: Edika. Moderní metodika pro rodiče a učitele. ISBN 978-80-266-0658-1.
HANŠPACHOVÁ, Jana a Zuzana ŘANDOVÁ, 2010. Angličtina plná her: pro děti předškolního a mladšího školního věku. Vyd. 2. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-708-4.
JANÍKOVÁ, Věra, 2011. Výuka cizích jazyků. Praha: Grada. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-3512-2.
VÁGNEROVÁ, Marie, 2012. Vývojová psychologie: dětství a dospívání. Vydání druhé, doplněné a přepracované. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-2153-1.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘOVÁ, Jiřina a Vlasta ŠMARDOVÁ, 2015. Diagnostika dítěte předškolního věku: co by dítě mělo umět ve věku od 3 do 6 let. 2. vydání. Ilustroval Richard ŠMARDA. Brno: Edika. Moderní metodika pro rodiče a učitele. ISBN 978-80-266-0658-1.
HANŠPACHOVÁ, Jana a Zuzana ŘANDOVÁ, 2010. Angličtina plná her: pro děti předškolního a mladšího školního věku. Vyd. 2. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-708-4.
JANÍKOVÁ, Věra, 2011. Výuka cizích jazyků. Praha: Grada. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-3512-2.
VÁGNEROVÁ, Marie, 2012. Vývojová psychologie: dětství a dospívání. Vydání druhé, doplněné a přepracované. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-2153-1.