- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Přílohy volně vložené, Rozsah práce
Hlavní téma
Včasnost zahájení a realizace logopedické intervence z pohledu rodičů dětí a žáků mateřských a základních škol
Hlavní téma v angličtině
Timeliness of initiation and implementation of speech therapy intervention from the perspective of parents of children and pupils of nursery and primary schools
Název dle studenta
Včasnost zahájení a realizace logopedické intervence z pohledu rodičů dětí a žáků mateřských a základních škol
Název dle studenta v angličtině
Timeliness of initiation and implementation of speech therapy intervention from the perspective of parents of children and pupils of nursery and primary schools
Diplomová práce se zabývá problematikou realizace logopedické péče u dětí /žáků. Prezentuje výsledky výzkumu, v rámci kterého byly reflektovány názory zákonných zástupců MŠ a ZŠ tvořících výzkumný vzorek na včasnost zahájení a realizaci logopedické intervence.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the issue of implementation of logopedic care in children /pupils. It presents the results of the research, which reflected the views of the legal representatives of the Met and the Elementary School forming a research sample on the timeliness of the launch and implementation of the logopaedic intervention.
Speech therapy, impaired communication skills, speech, speech therapy prevention, language levels, speech therapy diagnostics, speech therapy, speech therapy counseling
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá problematikou realizace logopedické péče u dětí /žáků. Prezentuje výsledky výzkumu, v rámci kterého byly reflektovány názory zákonných zástupců MŠ a ZŠ tvořících výzkumný vzorek na včasnost zahájení a realizaci logopedické intervence.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the issue of implementation of logopedic care in children /pupils. It presents the results of the research, which reflected the views of the legal representatives of the Met and the Elementary School forming a research sample on the timeliness of the launch and implementation of the logopaedic intervention.