Tato bakalářská práce je zaměřena na psychomotorický vývoj dítěte se zrakovým postižením a zdravého dítěte. V teoretické části jsou popsány pojmy týkající se zrakově postiženého dítěte a vše co spadá do jeho vývoje. V praktické části jsou popsány rozdíly v psychomotorickém vývoji mezi zdravým a nevidomým dítětem od narození až po dobu mladšího školního věku.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis is focused on the psychomotor development of a visually impaired child and a healthy child. In the theoretical part, concepts related to the visually impaired child and everything that falls into its development are described. The practical part describes the differences in psychomotor development between a healthy and a blind child from birth to early school age.
Tato bakalářská práce je zaměřena na psychomotorický vývoj dítěte se zrakovým postižením a zdravého dítěte. V teoretické části jsou popsány pojmy týkající se zrakově postiženého dítěte a vše co spadá do jeho vývoje. V praktické části jsou popsány rozdíly v psychomotorickém vývoji mezi zdravým a nevidomým dítětem od narození až po dobu mladšího školního věku.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis is focused on the psychomotor development of a visually impaired child and a healthy child. In the theoretical part, concepts related to the visually impaired child and everything that falls into its development are described. The practical part describes the differences in psychomotor development between a healthy and a blind child from birth to early school age.