Bakalářská práce pojednává o problematice sociálních sítí a volného času žáků 2. stupně základní školy. Práce se skládá ze dvou částí, a to z části teoretické a empirické. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy jako volný čas, sociální sítě a žáky staršího školního věku. Empirické část navazuje na teoretická východiska práce a zabývá se samotným výzkumným šetřením, který je realizován dotazníkovou metodou. Výzkum je orientován na žáky druhého stupně základních škol.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the issue of social networks and leisure of elementary school pupils. The work consists of theoretical and practical part. The theoretical part defines key concepts such as leisure, social networks and elementary school pupils. The practical part follows on the theoretical basic of the work and deals with research itself, which is implemented by the questionnaire method. The research is focused on elementary school students.
Klíčová slova
Sociální sítě, volný čas, žák základní školy, pubescent, volnočasové aktivity
Klíčová slova v angličtině
Social networks, leisure, elementary school pupil, pubescent, free time activites
Rozsah průvodní práce
58 s. (102 000 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce pojednává o problematice sociálních sítí a volného času žáků 2. stupně základní školy. Práce se skládá ze dvou částí, a to z části teoretické a empirické. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy jako volný čas, sociální sítě a žáky staršího školního věku. Empirické část navazuje na teoretická východiska práce a zabývá se samotným výzkumným šetřením, který je realizován dotazníkovou metodou. Výzkum je orientován na žáky druhého stupně základních škol.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the issue of social networks and leisure of elementary school pupils. The work consists of theoretical and practical part. The theoretical part defines key concepts such as leisure, social networks and elementary school pupils. The practical part follows on the theoretical basic of the work and deals with research itself, which is implemented by the questionnaire method. The research is focused on elementary school students.
Klíčová slova
Sociální sítě, volný čas, žák základní školy, pubescent, volnočasové aktivity
Klíčová slova v angličtině
Social networks, leisure, elementary school pupil, pubescent, free time activites
Zásady pro vypracování
Prostudování a vyhledání odborné literatury a zdrojů ke zvolenému tématu sociální sítě a volný čas dítěte
Zpracování obsahu a teoretické části
Vypracování základní terminologie
Koncepce a tvorba kapitol teoretické části
Vypracování otázek ohledně praktické části- forma dotazníku na téma týkající se trávení volného času dětí a trávení na sociálních sítí
Realizace výzkumu s respondenty
Zhodnocení výsledků na základě získaných dat
Vypracování závěru
Zásady pro vypracování
Prostudování a vyhledání odborné literatury a zdrojů ke zvolenému tématu sociální sítě a volný čas dítěte
Zpracování obsahu a teoretické části
Vypracování základní terminologie
Koncepce a tvorba kapitol teoretické části
Vypracování otázek ohledně praktické části- forma dotazníku na téma týkající se trávení volného času dětí a trávení na sociálních sítí
Realizace výzkumu s respondenty
Zhodnocení výsledků na základě získaných dat
Vypracování závěru
Seznam doporučené literatury
HOFBAUER, Břetislav. Děti, mládež a volný čas. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-927-5.
BOYD, Danah. Je to složitější: sociální život teenagerů na sociálních sítích. Přeložil Lukáš NOVÁK. Praha: Akropolis, 2017. ISBN 978-80-7470-165-8.
ŠEVČÍKOVÁ, Anna. Děti a dospívající online: vybraná rizika používání internetu. Praha: Grada, 2014. Psyché (Grada). ISBN 978-80-210-7527-6.
Seznam doporučené literatury
HOFBAUER, Břetislav. Děti, mládež a volný čas. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-927-5.
BOYD, Danah. Je to složitější: sociální život teenagerů na sociálních sítích. Přeložil Lukáš NOVÁK. Praha: Akropolis, 2017. ISBN 978-80-7470-165-8.
ŠEVČÍKOVÁ, Anna. Děti a dospívající online: vybraná rizika používání internetu. Praha: Grada, 2014. Psyché (Grada). ISBN 978-80-210-7527-6.