Aplikace umožňuje hrát hru Hive po síti. Servervová část je napsána v jazyce Java s použitím frameworku Spring Boot. Klientská část je HTML stránka. Oboustranná komunikace mezi serverem a klientem je zajištěna protokolem WebSocket a architekturou REST. Textová část práce je pojata jako dokumentace ke hře z pohledů uživatele i programátora.
Anotace v angličtině
The application allows to play game Hive over the network. The server side is written in Java using Spring Boot framework. The client side is an HTML page. Two-way communication between the server and the client is provided by the WebSocket protocol and the architecture REST. The text part of the thesis is conceived as a documentation for the game from point of view of both user and programmer.
Klíčová slova
hra; Java; HTML; REST; WebSocket;
Klíčová slova v angličtině
game; Java; HTML; REST; WebSocket;
Rozsah průvodní práce
35 stran
Jazyk
CZ
Anotace
Aplikace umožňuje hrát hru Hive po síti. Servervová část je napsána v jazyce Java s použitím frameworku Spring Boot. Klientská část je HTML stránka. Oboustranná komunikace mezi serverem a klientem je zajištěna protokolem WebSocket a architekturou REST. Textová část práce je pojata jako dokumentace ke hře z pohledů uživatele i programátora.
Anotace v angličtině
The application allows to play game Hive over the network. The server side is written in Java using Spring Boot framework. The client side is an HTML page. Two-way communication between the server and the client is provided by the WebSocket protocol and the architecture REST. The text part of the thesis is conceived as a documentation for the game from point of view of both user and programmer.
Klíčová slova
hra; Java; HTML; REST; WebSocket;
Klíčová slova v angličtině
game; Java; HTML; REST; WebSocket;
Zásady pro vypracování
Cílem práce je implementace síťové verze hry Hive®. V jazyce Java bude vytvořena serverová aplikace, která na straně klienta (HTML stránka) graficky zobrazí aktuální stav hry s ovládacími prvky. Oboustranná komunikace mezi serverem a klientem bude zajištěna pomocí protokolu WebSocket. Poznámka: Finální aplikaci nebude možné šířit ani zdarma, ani jako placenou hru.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je implementace síťové verze hry Hive®. V jazyce Java bude vytvořena serverová aplikace, která na straně klienta (HTML stránka) graficky zobrazí aktuální stav hry s ovládacími prvky. Oboustranná komunikace mezi serverem a klientem bude zajištěna pomocí protokolu WebSocket. Poznámka: Finální aplikaci nebude možné šířit ani zdarma, ani jako placenou hru.
Seznam doporučené literatury
Ingersoll, R.: Play Hive® Like a Champion, CreateSpace, 2012
Schildt, H.: Java 8, Computer Press, 2016
Seznam doporučené literatury
Ingersoll, R.: Play Hive® Like a Champion, CreateSpace, 2012
Schildt, H.: Java 8, Computer Press, 2016
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
V úvodu své prezentace seznámil Tomáš Večeřa komisi s cíli a motivacemi pro výběr své bakalářské práce. Poté byla komise seznámena s pravidly hry Hive a technologiemi použitými při implementaci hry. Poté byla ukázána vytvořená hra a popsány implementované funkcionality. V závěru prezentace se student věnoval pokročilým pravidlům pro pohyb jednotlivých typů kamenů.
Po studentově prezentaci byla komise seznámena s posudky vedoucího a oponentky práce. V reakci na posudky student objasnil, jak bylo prováděno testování hry. S většinou výtek student souhlasil. V následné diskuzi student objasnil nepřítomnost implementace počítačového hráče, která ale nebyla zadáním požadována.