Tato závěrečná práce se zabývá hodnocením marketingové komunikace Českomoravského svazu hokejbalu. V současnosti se rozrůstá trend sportovního marketingu, který napomáhá sportovním organizacím v jejich rozvoji, ať už v náborech nových členů nebo v získání finančních zdrojů pro svou činnost. Tato práce pracovala s daty ze situační analýzy, dotazníkového šetření, řízeného rozhovoru a SWOT analýzy. Na základě výsledků z jednotlivých metod se následně tvořily návrhy pro zlepšení marketingové komunikace Českomoravského svazu hokejbalu.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the evaluation of the marketing communication of the Czech ball Hockey Federation. Currently, the trend of sports marketing is growing, which helps sports organizations in their development, whether in recruiting new members or in obtaining financial resources for their activities. This work worked with data from situation analysis, questionnaire survey, controlled interview and SWOT analysis. Based on the results of individual methods, proposals were subsequently made to improve Czech ball Hockey Federation's marketing communication.
Klíčová slova
Marketing, sportovní marketing, online marketing, hokejbal, sportovní svaz, dotazníkové šetření, řízený rozhovor, SWOT analýza
Tato závěrečná práce se zabývá hodnocením marketingové komunikace Českomoravského svazu hokejbalu. V současnosti se rozrůstá trend sportovního marketingu, který napomáhá sportovním organizacím v jejich rozvoji, ať už v náborech nových členů nebo v získání finančních zdrojů pro svou činnost. Tato práce pracovala s daty ze situační analýzy, dotazníkového šetření, řízeného rozhovoru a SWOT analýzy. Na základě výsledků z jednotlivých metod se následně tvořily návrhy pro zlepšení marketingové komunikace Českomoravského svazu hokejbalu.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the evaluation of the marketing communication of the Czech ball Hockey Federation. Currently, the trend of sports marketing is growing, which helps sports organizations in their development, whether in recruiting new members or in obtaining financial resources for their activities. This work worked with data from situation analysis, questionnaire survey, controlled interview and SWOT analysis. Based on the results of individual methods, proposals were subsequently made to improve Czech ball Hockey Federation's marketing communication.
Klíčová slova
Marketing, sportovní marketing, online marketing, hokejbal, sportovní svaz, dotazníkové šetření, řízený rozhovor, SWOT analýza