Bakalářská práce se zabývá motivací znalostních pracovníků ve značce Veles Analytics a návrhem na její zlepšení. Cílem mé práce je zjistit, které motivační nástroje jsou pro znalostní pracovníky Veles Analytics motivující, zároveň porovnat tyto nástroje dle jejich preferencí. Díky výzkumu probíhajícím pomocí dotázníků a rozhovorů, bude zhotoven návrh pro zlepšení motivace znalostních pracovníků. V teoretické části provedu rešerši pojmů motivace z literatury. V praktické části analyzuji součastnou míru motivace znalostních pracovníků pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the motivation of knowledge workers in the Veles Analytics brand and a proposal for its improvement. The aim of my work is to find out which motivational tools are motivating for Veles Analytics knowledge workers, at the same time to compare these tools according to their preferences. Thanks to the research carried out with the help of questionnaires and interviews, a proposal will be made to improve the motivation of knowledge workers. In the theoretical part I will search the concepts of motivation from the literature. In the practical part, I analyze the current level of motivation of knowledge workers through quantitative and qualitative research.
Klíčová slova
znalostní pracovníci, motivace, demotivace, nástroje motivace, pracovní motivace
Klíčová slova v angličtině
knowledge workers, motivation, demotivation, tools of motivation, work motivation
Rozsah průvodní práce
83 s. (117 597)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá motivací znalostních pracovníků ve značce Veles Analytics a návrhem na její zlepšení. Cílem mé práce je zjistit, které motivační nástroje jsou pro znalostní pracovníky Veles Analytics motivující, zároveň porovnat tyto nástroje dle jejich preferencí. Díky výzkumu probíhajícím pomocí dotázníků a rozhovorů, bude zhotoven návrh pro zlepšení motivace znalostních pracovníků. V teoretické části provedu rešerši pojmů motivace z literatury. V praktické části analyzuji součastnou míru motivace znalostních pracovníků pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the motivation of knowledge workers in the Veles Analytics brand and a proposal for its improvement. The aim of my work is to find out which motivational tools are motivating for Veles Analytics knowledge workers, at the same time to compare these tools according to their preferences. Thanks to the research carried out with the help of questionnaires and interviews, a proposal will be made to improve the motivation of knowledge workers. In the theoretical part I will search the concepts of motivation from the literature. In the practical part, I analyze the current level of motivation of knowledge workers through quantitative and qualitative research.
Klíčová slova
znalostní pracovníci, motivace, demotivace, nástroje motivace, pracovní motivace
Klíčová slova v angličtině
knowledge workers, motivation, demotivation, tools of motivation, work motivation
Zásady pro vypracování
Cílem mé práce je zjistit, které motivační nástroje jsou pro znalostní pracovníky Veles Analytics nejvíce motivující a zároveň porovnat na tyto nástroje dle jejich preferencí. Díky dotazníkovému šetření bude zhotoven návrh pro zlepšení motivačních nástrojů pracovníků. V teoretické části provedu rešerši pojmů motivace z literatury. V praktické části analyzuji součastnou míru motivačních nástrojů znalostních pracovníků pomocí dotazníkového šetření.
Zásady pro vypracování
Cílem mé práce je zjistit, které motivační nástroje jsou pro znalostní pracovníky Veles Analytics nejvíce motivující a zároveň porovnat na tyto nástroje dle jejich preferencí. Díky dotazníkovému šetření bude zhotoven návrh pro zlepšení motivačních nástrojů pracovníků. V teoretické části provedu rešerši pojmů motivace z literatury. V praktické části analyzuji součastnou míru motivačních nástrojů znalostních pracovníků pomocí dotazníkového šetření.
Seznam doporučené literatury
BĚLOHLÁVEK, František. 25 typů lidí: jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat. 3. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2016, 175 s. ISBN 978-80-247-5872-5.
CLARK, Richard e. a Bror SAXBERG. 4 Reasons Good Employees Lose Their Motivation. Harvard Business Review Digital Articles [online]. 2019, , 2-5 [cit. 2019-05-15]. ISSN: 01000000.
HERZBERG, Frederick. One more time: how do you motivate employees?. Boston, Mass: Harvard Business Press, 2008. 65 s. ISBN: 978-1-4221-2599-1.
PLAMÍNEK, Jiří. Tajemství motivace - Jak zařídit, aby pro vás lidé rádi pracovali. Praha: Grada, 2015. 160 s. ISBN: 978-80-247-5515-1.
URBAN, Jan. Motivace a odměňování pracovníků - Co musíte vědět, abyste ze svých spolupracovníků dostali to nejlepší. Praha: Grada, 2017. 160 s. ISBN: 978-80-271-0227-3.
Seznam doporučené literatury
BĚLOHLÁVEK, František. 25 typů lidí: jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat. 3. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2016, 175 s. ISBN 978-80-247-5872-5.
CLARK, Richard e. a Bror SAXBERG. 4 Reasons Good Employees Lose Their Motivation. Harvard Business Review Digital Articles [online]. 2019, , 2-5 [cit. 2019-05-15]. ISSN: 01000000.
HERZBERG, Frederick. One more time: how do you motivate employees?. Boston, Mass: Harvard Business Press, 2008. 65 s. ISBN: 978-1-4221-2599-1.
PLAMÍNEK, Jiří. Tajemství motivace - Jak zařídit, aby pro vás lidé rádi pracovali. Praha: Grada, 2015. 160 s. ISBN: 978-80-247-5515-1.
URBAN, Jan. Motivace a odměňování pracovníků - Co musíte vědět, abyste ze svých spolupracovníků dostali to nejlepší. Praha: Grada, 2017. 160 s. ISBN: 978-80-271-0227-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Cíl práce.
Metody práce.
Dosažení céle práce.
Reakce na podněty z posudků.
Diskuze s komisí.