Informace o kvalifikační práci Tělesná výchova pohledem jedince se sluchovým postižením a pohledem učitele tělesné výchovy na základní škole pro sluchově postižené
- Všechny požadované údaje o této VŠKP jsou vyplněny.
Hlavní téma
Tělesná výchova pohledem jedince se sluchovým postižením a pohledem učitele tělesné výchovy na základní škole pro sluchově postižené
Hlavní téma v angličtině
Physical education from the point of view of an individual with a hearing impairment and from the point of view of a physical education teacher at a primary school for the hearing impaired
Název dle studenta
Tělesná výchova pohledem jedince se sluchovým postižením a pohledem učitele tělesné výchovy na základní škole pro sluchově postižené
Název dle studenta v angličtině
Physical education from the point of view of an individual with a hearing impairment and from the point of view of a physical education teacher at a primary school for the hearing impaired
V bakalářské práci se zabýváme pohledem jedince se sluchovým postižením a pohledem učitele tělesné výchovy pro sluchově postižené na tělesnou výchovu. Teoretická část je zaměřena na problematiku sluchového postižení a tělesnou výchovu. Vpraktické části je vyhodnocen dotazník pomocí grafů a rozhovor s učiteli. Pomocí strukturovaného rozhovoru a dotazníku jsem zjišťovala výše uvedené cíle.
Anotace v angličtině
In the bachelor's thesis, we deal with the view of an individual with a hearing impairment and the view of a physical education teacher for the hearing impaired on physical education. The theoretical part is focused on the issue of hearing impairment and physical education. In the practical part, a questionnaire is evaluated using graphs and an interview with teachers. With the help of a structured interview and a questionnaire, I determined the above-mentioned goals.
V bakalářské práci se zabýváme pohledem jedince se sluchovým postižením a pohledem učitele tělesné výchovy pro sluchově postižené na tělesnou výchovu. Teoretická část je zaměřena na problematiku sluchového postižení a tělesnou výchovu. Vpraktické části je vyhodnocen dotazník pomocí grafů a rozhovor s učiteli. Pomocí strukturovaného rozhovoru a dotazníku jsem zjišťovala výše uvedené cíle.
Anotace v angličtině
In the bachelor's thesis, we deal with the view of an individual with a hearing impairment and the view of a physical education teacher for the hearing impaired on physical education. The theoretical part is focused on the issue of hearing impairment and physical education. In the practical part, a questionnaire is evaluated using graphs and an interview with teachers. With the help of a structured interview and a questionnaire, I determined the above-mentioned goals.
3. Prostudování odborné literatury a pramenů vztahujících se k tématu práce
4. Zpracování teoretické části práce
5. Vymezení výzkumného problému práce
6. Zpracování projektu výzkumu - volba výzkumných metod výzkumného souboru
7. Realizace výzkumu - sběr dat, jejich vyhodnocení, porovnání získaných výsledků interpretace zjištěných údajů
8. Vyhotovení závěrečné práce
Zásady pro vypracování
1. Konzultace s vedoucím práce
2. Stanovení cíle práce
3. Prostudování odborné literatury a pramenů vztahujících se k tématu práce
4. Zpracování teoretické části práce
5. Vymezení výzkumného problému práce
6. Zpracování projektu výzkumu - volba výzkumných metod výzkumného souboru
7. Realizace výzkumu - sběr dat, jejich vyhodnocení, porovnání získaných výsledků interpretace zjištěných údajů
8. Vyhotovení závěrečné práce
Seznam doporučené literatury
DVOŘÁKOVÁ, Hana a Zdeňka ENGELTHALEROVÁ. Tělesná výchova na 1. stupni základní školy. Praha: Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2017. ISBN 978-80-246-3308-4.
HOŠKOVÁ, Blanka. Vademecum: zdravotní tělesná výchova (druhy oslabení). Praha: Karolinum, 2012. ISBN 978-80-246-2137-1.
HRABINEC, Jiří. Tělesná výchova na 2. stupni základní školy. Praha: Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2017. ISBN 978-80-246-3625-2.
JANSA, Petr. Pedagogika sportu. Vydání druhé. Praha: Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2018. ISBN 978-80-246-3986-4.
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. Péče o dítě s postižením sluchu. Praha: Grada, 2014. Sestra (Grada). ISBN 978-80-247-5034-7.
SLOWÍK, Josef. Speciální pedagogika. Praha: Grada, 2007. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-1733-3.
ZIKL, Pavel. Děti s tělesným a kombinovaným postižením ve škole. Praha: Grada, 2011. Pedagogiga (Grada). ISBN 978-80-247-3856-7.
Seznam doporučené literatury
DVOŘÁKOVÁ, Hana a Zdeňka ENGELTHALEROVÁ. Tělesná výchova na 1. stupni základní školy. Praha: Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2017. ISBN 978-80-246-3308-4.
HOŠKOVÁ, Blanka. Vademecum: zdravotní tělesná výchova (druhy oslabení). Praha: Karolinum, 2012. ISBN 978-80-246-2137-1.
HRABINEC, Jiří. Tělesná výchova na 2. stupni základní školy. Praha: Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2017. ISBN 978-80-246-3625-2.
JANSA, Petr. Pedagogika sportu. Vydání druhé. Praha: Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2018. ISBN 978-80-246-3986-4.
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. Péče o dítě s postižením sluchu. Praha: Grada, 2014. Sestra (Grada). ISBN 978-80-247-5034-7.
SLOWÍK, Josef. Speciální pedagogika. Praha: Grada, 2007. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-1733-3.
ZIKL, Pavel. Děti s tělesným a kombinovaným postižením ve škole. Praha: Grada, 2011. Pedagogiga (Grada). ISBN 978-80-247-3856-7.