Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku formálního a neformálního vzdělávání ve firemním prostředí. Cílem práce je provést popis a teoretickou analýzu stavu a podmínek možností vzdělávání zaměstnanců ve firemním prostředí. Dílčím cílem je uskutečnit informativní sondu, která objasní aktuální stav vzdělávání zaměstnanců v konkrétním firemním prostředí. Práce je formálně rozdělena na teoretickou a praktickou část. Práce je členěna do čtyř hlavních kapitol. V teorii je držena linie od obecného vymezení vzdělávání, přes vymezení klíčové terminologie, po deskripci firemního vzdělávání. V praktické části práce je řešeno dotazníkové šetření realizované v prostředí zvolené stavební firmy.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the issues of formal and non-formal education in the corporate environment. The aim of the work is to perform a description and theoretical analysis of the state and conditions of employee training opportunities in the corporate environment. A partial goal is to carry out an informative survey that will clarify the current state of employee education in a specific corporate environment. The work is formally divided into theoretical and practical part. The work is divided into four main chapters. The theory maintains a line from the general definition of education, through the definition of key terminology, to the description of corporate education. The practical part of the work is a questionnaire survey conducted in the environment of the selected construction company.
Klíčová slova
Formální vzdělávání, neformální vzdělávání, vzdělávání zaměstnanců, firemní prostředí, firemní vzdělávání
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku formálního a neformálního vzdělávání ve firemním prostředí. Cílem práce je provést popis a teoretickou analýzu stavu a podmínek možností vzdělávání zaměstnanců ve firemním prostředí. Dílčím cílem je uskutečnit informativní sondu, která objasní aktuální stav vzdělávání zaměstnanců v konkrétním firemním prostředí. Práce je formálně rozdělena na teoretickou a praktickou část. Práce je členěna do čtyř hlavních kapitol. V teorii je držena linie od obecného vymezení vzdělávání, přes vymezení klíčové terminologie, po deskripci firemního vzdělávání. V praktické části práce je řešeno dotazníkové šetření realizované v prostředí zvolené stavební firmy.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the issues of formal and non-formal education in the corporate environment. The aim of the work is to perform a description and theoretical analysis of the state and conditions of employee training opportunities in the corporate environment. A partial goal is to carry out an informative survey that will clarify the current state of employee education in a specific corporate environment. The work is formally divided into theoretical and practical part. The work is divided into four main chapters. The theory maintains a line from the general definition of education, through the definition of key terminology, to the description of corporate education. The practical part of the work is a questionnaire survey conducted in the environment of the selected construction company.
Klíčová slova
Formální vzdělávání, neformální vzdělávání, vzdělávání zaměstnanců, firemní prostředí, firemní vzdělávání
Cílem práce je provést popis a teoretickou analýzu stavu a podmínek možností vzdělávání zaměstnanců ve firemním prostředí. Dílčím cílem práce je uskutečnit srovnávací sondu, která objasní aktuální stav vzdělávání zaměstnanců v konkrétním firemním prostředí.
Bakalářská práce bude zpracována v souladu s platnými předpisy a normami PdF, Univerzity Palackého v Olomouci.
Veškeré použité informační zdroje v bakalářské práci budou řádně citováne dle platné citační normy ISO 690.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je provést popis a teoretickou analýzu stavu a podmínek možností vzdělávání zaměstnanců ve firemním prostředí. Dílčím cílem práce je uskutečnit srovnávací sondu, která objasní aktuální stav vzdělávání zaměstnanců v konkrétním firemním prostředí.
Bakalářská práce bude zpracována v souladu s platnými předpisy a normami PdF, Univerzity Palackého v Olomouci.
Veškeré použité informační zdroje v bakalářské práci budou řádně citováne dle platné citační normy ISO 690.
Seznam doporučené literatury
BARTÁK, Jan. Aktuální problémy vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v organizacích. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha, 2015. ISBN 978-80-7452-113-3
BARTOŇKOVÁ, Hana. Firemní vzdělávání. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2914-5
HRONÍK, František. Hodnocení pracovníků. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1458-2
MUŽÍK, Jaroslav. Andragogigcká didaktika. Praha: Codex Bohemia, 1998. ISBN 80-85963-52-3
Seznam doporučené literatury
BARTÁK, Jan. Aktuální problémy vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v organizacích. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha, 2015. ISBN 978-80-7452-113-3
BARTOŇKOVÁ, Hana. Firemní vzdělávání. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2914-5
HRONÍK, František. Hodnocení pracovníků. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1458-2
MUŽÍK, Jaroslav. Andragogigcká didaktika. Praha: Codex Bohemia, 1998. ISBN 80-85963-52-3