Ve svém bakalářském projektu se zabývám tvorbou návrhu letního pobytového tábora pro Salesiánské středisko mládeže. Jako hlavní námět tábora jsem zvolila cestu kolem světa, podle kterého jsem následně vytvořila plán aktivit. Tábor je určen pro děti a mládež s hlavním cílem smysluplného a aktivního využití jejich volného času v průběhu školních letních prázdnin.
Anotace v angličtině
In my bachelor's project I deal with the creation of a summer residence camp for the Salesian Youth Center. As the main theme of the camp, I chose a journey around the world according to which I created a plan of activities. The camp is designed for children and youth with the main goal of meaningful and active use of their free time during the school summer holidays.
Klíčová slova
letní tábor, Salesiánské středisko, volný čas, děti a mládež, zážitek, spolupráce, komunikace, přátelství
Klíčová slova v angličtině
summer camp, Salesian Centre, free time, children and youth, experience, cooperation, communication, friendship
Rozsah průvodní práce
68 s. (118 710 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Ve svém bakalářském projektu se zabývám tvorbou návrhu letního pobytového tábora pro Salesiánské středisko mládeže. Jako hlavní námět tábora jsem zvolila cestu kolem světa, podle kterého jsem následně vytvořila plán aktivit. Tábor je určen pro děti a mládež s hlavním cílem smysluplného a aktivního využití jejich volného času v průběhu školních letních prázdnin.
Anotace v angličtině
In my bachelor's project I deal with the creation of a summer residence camp for the Salesian Youth Center. As the main theme of the camp, I chose a journey around the world according to which I created a plan of activities. The camp is designed for children and youth with the main goal of meaningful and active use of their free time during the school summer holidays.
Klíčová slova
letní tábor, Salesiánské středisko, volný čas, děti a mládež, zážitek, spolupráce, komunikace, přátelství
Klíčová slova v angličtině
summer camp, Salesian Centre, free time, children and youth, experience, cooperation, communication, friendship
Zásady pro vypracování
Student pracuje systematicky a samostatně. Při zpracovávání kvalifikační práce se řídí pokyny vedoucího práce.
Student pravidelně (minimálně jednou měsíčně) konzultuje se svým vedoucím práce výsledky své činnosti na kvalifikační práci.
Nejpozději do ukončení výuky v zimním semestru (obvykle na konci prosince) posledního ročníku studia studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci osnovu kvalifikační práce a text všech kapitol na odpovídající gramatické a stylistické úrovni. Po schválení textů všech kapitol kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu první zápočet (KKV/PPBP1 nebo KKV/KPBP1).
Nejpozději na konci ledna posledního ročníku studia studující aktualizuje název práce ve STAGu a předá jej v písemné podobě k podpisu vedoucímu práce.
Nejpozději 1 měsíc před termínem do kterého je potřeba splnit všechny studijní povinnosti studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci a schválení celou kvalifikační práci na odpovídající gramatické a stylistické úrovni. Po schválení celé kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu třetí zápočet (KKV/PPBP2 nebo KKV/KPBP2).
Vedoucí práce stanovuje rozsah a počet konzultací dle potřeb studujícího s ohledem na své časové možnosti. Opakované neplnění těchto zásad pro vypracování ze strany studujícího opravňuje vedoucího práce k odstoupení od vedení kvalifikační práce.
Zásady pro vypracování
Student pracuje systematicky a samostatně. Při zpracovávání kvalifikační práce se řídí pokyny vedoucího práce.
Student pravidelně (minimálně jednou měsíčně) konzultuje se svým vedoucím práce výsledky své činnosti na kvalifikační práci.
Nejpozději do ukončení výuky v zimním semestru (obvykle na konci prosince) posledního ročníku studia studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci osnovu kvalifikační práce a text všech kapitol na odpovídající gramatické a stylistické úrovni. Po schválení textů všech kapitol kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu první zápočet (KKV/PPBP1 nebo KKV/KPBP1).
Nejpozději na konci ledna posledního ročníku studia studující aktualizuje název práce ve STAGu a předá jej v písemné podobě k podpisu vedoucímu práce.
Nejpozději 1 měsíc před termínem do kterého je potřeba splnit všechny studijní povinnosti studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci a schválení celou kvalifikační práci na odpovídající gramatické a stylistické úrovni. Po schválení celé kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu třetí zápočet (KKV/PPBP2 nebo KKV/KPBP2).
Vedoucí práce stanovuje rozsah a počet konzultací dle potřeb studujícího s ohledem na své časové možnosti. Opakované neplnění těchto zásad pro vypracování ze strany studujícího opravňuje vedoucího práce k odstoupení od vedení kvalifikační práce.
Seznam doporučené literatury
PÁVKOVÁ, Jiřina. Pedagogika volného času: teorie, praxe a perspektivy mimoškolní výchovy a zařízení volného času. 1. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-7178-569-5
KIRCHNER, Jiří. Psychologie prožitku a dobrodružství: pro pedagogiku a psychoterapii. 1. Brno: Computer Press, 2009. ISBN 978-80-251-2562-5
HÁJEK, Bedřich. Pedagogické ovlivňování volného času: současné trendy. 1. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-473-1
DOLEŽALOVÁ, Edita. Hry na dětské tábory. 1. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0702-0
Seznam doporučené literatury
PÁVKOVÁ, Jiřina. Pedagogika volného času: teorie, praxe a perspektivy mimoškolní výchovy a zařízení volného času. 1. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-7178-569-5
KIRCHNER, Jiří. Psychologie prožitku a dobrodružství: pro pedagogiku a psychoterapii. 1. Brno: Computer Press, 2009. ISBN 978-80-251-2562-5
HÁJEK, Bedřich. Pedagogické ovlivňování volného času: současné trendy. 1. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-473-1
DOLEŽALOVÁ, Edita. Hry na dětské tábory. 1. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0702-0