V bakalářské práci je popsán proces vstupu
dvou nově nastupujících klientů do rodinné
skupiny v rámci Dětského domova se školou
Chrudim (dále jen DDŠ). V praktické části
jsou popsány konfliktní situace, s kterými se
nově příchozí klienti setkávají a způsoby
řešení těchto konfliktních situací, odlišnosti
v procesu přijetí u klientů přicházejících na
rodinnou skupinu z různých prostředí a
výzvy, kterým čelili pedagogičtí pracovníci
DDŠ Chrudim.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis describes the entry process
two new clients into a family
groups within the Children's Home with the school
Chrudim (hereinafter referred to as DDŠ). In the practical part
conflict situations are described
Newcomer clients meet and ways
resolution of these conflict situations, differences
in the admissions process for clients coming to
family group from different backgrounds
challenges faced by teachers
DDŠ Chrudim.
Klíčová slova
Rodinná skupina, Dětský domov se školou,
konfliktní situace, vychovatel, pedagogický
pracovník, klient.
Klíčová slova v angličtině
Family group, Children's home with school,
conflict situation, educator, pedagogical
worker, client.
Rozsah průvodní práce
40 s. (63 027 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
V bakalářské práci je popsán proces vstupu
dvou nově nastupujících klientů do rodinné
skupiny v rámci Dětského domova se školou
Chrudim (dále jen DDŠ). V praktické části
jsou popsány konfliktní situace, s kterými se
nově příchozí klienti setkávají a způsoby
řešení těchto konfliktních situací, odlišnosti
v procesu přijetí u klientů přicházejících na
rodinnou skupinu z různých prostředí a
výzvy, kterým čelili pedagogičtí pracovníci
DDŠ Chrudim.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis describes the entry process
two new clients into a family
groups within the Children's Home with the school
Chrudim (hereinafter referred to as DDŠ). In the practical part
conflict situations are described
Newcomer clients meet and ways
resolution of these conflict situations, differences
in the admissions process for clients coming to
family group from different backgrounds
challenges faced by teachers
DDŠ Chrudim.
Klíčová slova
Rodinná skupina, Dětský domov se školou,
konfliktní situace, vychovatel, pedagogický
pracovník, klient.
Klíčová slova v angličtině
Family group, Children's home with school,
conflict situation, educator, pedagogical
worker, client.
Zásady pro vypracování
1. Stanovení cílů práce
2. Seznámení s literaturou a prameny a zdroji
3. Studium zdrojů a třídění materiálů
4. Tvorba teoretické části práce
5. Tvorba praktické části práce
6. Průběžné konzultace s vedoucím práce
7. Formulace závěrů práce
Zásady pro vypracování
1. Stanovení cílů práce
2. Seznámení s literaturou a prameny a zdroji
3. Studium zdrojů a třídění materiálů
4. Tvorba teoretické části práce
5. Tvorba praktické části práce
6. Průběžné konzultace s vedoucím práce
7. Formulace závěrů práce
Seznam doporučené literatury
JEŘÁBKOVÁ, K. a kol. 2013. Školská integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Olomouc: UP. ISBN 978-80-244-3730-9.
MICHALÍK, J. – JEŘÁBKOVÁ, K. 2011. Osoby se zdravotním postižením. In Kol. autorů. Výuka k různosti jako součást multikulturní výchovy a vzdělávání. Ostrava: Centrum vizualizace a interaktivity vzdělávání.
KOPŘIVA, Pavel et al., 2008. Respektovat a být respektován. Vyd. 3. Kroměříž: Spirála. ISBN 978-80-904030-0-0.
VALENTA, Josef, 2005. Učíme (se) komunikovat. Kladno: Aisis. ISBN 80-239-4514-9.
Seznam doporučené literatury
JEŘÁBKOVÁ, K. a kol. 2013. Školská integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Olomouc: UP. ISBN 978-80-244-3730-9.
MICHALÍK, J. – JEŘÁBKOVÁ, K. 2011. Osoby se zdravotním postižením. In Kol. autorů. Výuka k různosti jako součást multikulturní výchovy a vzdělávání. Ostrava: Centrum vizualizace a interaktivity vzdělávání.
KOPŘIVA, Pavel et al., 2008. Respektovat a být respektován. Vyd. 3. Kroměříž: Spirála. ISBN 978-80-904030-0-0.
VALENTA, Josef, 2005. Učíme (se) komunikovat. Kladno: Aisis. ISBN 80-239-4514-9.