Diplomová práce se zabývá analýzou čtyř nejpoužívanějších video-konferenčních platforem a jejich možností naplnění cílů ve vzdělávání, konkrétně výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol v České republice. Teoretická část popisuje principy vzdělávacího procesu a nastavení cílů v klasickém vzdělávání a průzkumem dat video-konferenčních platformách. Praktická část pak blíže zkoumá schopnost naplnění vzdělávacích cílů ve výuce anglického jazyka a srovnání jednotlivých platforem.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on analysing the four mainly used video-conference platforms and their ability to fulfil the educational goals, specifically in English language teaching at lower secondary schools in the Czech Republic. The theoretical part describes learning process principles and setting the educational goals in the traditional education and video-conference platforms data research. The practical part then researches the achievement ability of the educational goals in the English language teaching and comparison of the selected platforms.
Klíčová slova
Učitelé, žáci, druhý stupeň základních škol, online video-konferenční platforma, online vzdělávání, vzdělávací cíle, použitelnost, ESL dovednosti, ESL cíle
Diplomová práce se zabývá analýzou čtyř nejpoužívanějších video-konferenčních platforem a jejich možností naplnění cílů ve vzdělávání, konkrétně výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol v České republice. Teoretická část popisuje principy vzdělávacího procesu a nastavení cílů v klasickém vzdělávání a průzkumem dat video-konferenčních platformách. Praktická část pak blíže zkoumá schopnost naplnění vzdělávacích cílů ve výuce anglického jazyka a srovnání jednotlivých platforem.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on analysing the four mainly used video-conference platforms and their ability to fulfil the educational goals, specifically in English language teaching at lower secondary schools in the Czech Republic. The theoretical part describes learning process principles and setting the educational goals in the traditional education and video-conference platforms data research. The practical part then researches the achievement ability of the educational goals in the English language teaching and comparison of the selected platforms.
Klíčová slova
Učitelé, žáci, druhý stupeň základních škol, online video-konferenční platforma, online vzdělávání, vzdělávací cíle, použitelnost, ESL dovednosti, ESL cíle
Vypracování praktické části včetně realizace výzkumu
Vyhodnocení výzkumu
Závěr práce
Zásady pro vypracování
Rešerše odborné literatury
Stanovení výzkumné otázky
Vypracování teoretické části práce
Vypracování praktické části včetně realizace výzkumu
Vyhodnocení výzkumu
Závěr práce
Seznam doporučené literatury
Dvořák, P. (12. 3 2020). Různá řešení pro on-line výuku pro komunikaci a výuku s žáky a studenty doma. Načteno z http://skoly.praha.eu/: http://skoly.praha.eu/88502_Ruzna-reseni-pro-on-line-vyuku-pro-komunikaci-a-vyuku-s-zaky-a-studenty-doma
Ferreira, J. (2020). Hands-On Microsoft Teams. Birmingham-Mumbai, UK: Packt Publishing.
Ilag, B. N. (2018). Introducing Microsoft Teams. California, USA: Apress.
Kyle Brumbaugh, E. C. (2014). Creating a Google AppsTM Classroom. California: Shell Education.
Mašek, J. (12. 3 2020). 20 způsobů využití technologií pro online výuku nejen po uzavření škol. Načteno z https://rvp.cz/: https://clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/22438/20-zpusobu-vyuziti-technologii-pro-online-vyuku-nejen-po-uzavreni-skol.html/
Melissa Hubbard, M. J. (nedatováno). Mastering Microsoft Teams. Virginia, USA: Apress.
Pajskr, J. (8. 5 2020). Jak na videokonference? Zdarma můžete spojit i 100 účastníků. Načteno z www.webhostingcentrum.cz: https://www.webhostingcentrum.cz/nastroje-pro-videokonference-a-webinare/
Zhang, M. (2016). Teaching with Google Classroom. Birmingham, UK: Packt Publishing, Ltd.
Seznam doporučené literatury
Dvořák, P. (12. 3 2020). Různá řešení pro on-line výuku pro komunikaci a výuku s žáky a studenty doma. Načteno z http://skoly.praha.eu/: http://skoly.praha.eu/88502_Ruzna-reseni-pro-on-line-vyuku-pro-komunikaci-a-vyuku-s-zaky-a-studenty-doma
Ferreira, J. (2020). Hands-On Microsoft Teams. Birmingham-Mumbai, UK: Packt Publishing.
Ilag, B. N. (2018). Introducing Microsoft Teams. California, USA: Apress.
Kyle Brumbaugh, E. C. (2014). Creating a Google AppsTM Classroom. California: Shell Education.
Mašek, J. (12. 3 2020). 20 způsobů využití technologií pro online výuku nejen po uzavření škol. Načteno z https://rvp.cz/: https://clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/22438/20-zpusobu-vyuziti-technologii-pro-online-vyuku-nejen-po-uzavreni-skol.html/
Melissa Hubbard, M. J. (nedatováno). Mastering Microsoft Teams. Virginia, USA: Apress.
Pajskr, J. (8. 5 2020). Jak na videokonference? Zdarma můžete spojit i 100 účastníků. Načteno z www.webhostingcentrum.cz: https://www.webhostingcentrum.cz/nastroje-pro-videokonference-a-webinare/
Zhang, M. (2016). Teaching with Google Classroom. Birmingham, UK: Packt Publishing, Ltd.