Diplomová práce se zaměřuje na výuku anglického jazyka v heterogenních třídách za použití metod a strategií diferenciace. Cílem této diplomové práce je zjistit současnou situaci výuky anglického jazyka jako cizího jazyka v heterogenních třídách za pomoci diferenciace v České republice.
Anotace v angličtině
This diploma project focuses on English language teaching as a second language in heterogeneous classes with the use of methods and strategies of differentiation. The aim of this diploma project is to analyse the current situation of teaching English as a foreign language in heterogeneous classes with the help of differentiation in the Czech Republic.
Klíčová slova
Heterogenní třídy, diferenciace, metody a strategie diferenciace, angličtina jako cizý jazyk, výuka anglického jazyka, základní školy, vzdělání
Klíčová slova v angličtině
Heterogeneous classes, differentiation, methods and strategies of differentiation, English as a foreign language (EFL), English language teaching, primary and lower secondary schools, education
Rozsah průvodní práce
70 s. (132 375 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Diplomová práce se zaměřuje na výuku anglického jazyka v heterogenních třídách za použití metod a strategií diferenciace. Cílem této diplomové práce je zjistit současnou situaci výuky anglického jazyka jako cizího jazyka v heterogenních třídách za pomoci diferenciace v České republice.
Anotace v angličtině
This diploma project focuses on English language teaching as a second language in heterogeneous classes with the use of methods and strategies of differentiation. The aim of this diploma project is to analyse the current situation of teaching English as a foreign language in heterogeneous classes with the help of differentiation in the Czech Republic.
Klíčová slova
Heterogenní třídy, diferenciace, metody a strategie diferenciace, angličtina jako cizý jazyk, výuka anglického jazyka, základní školy, vzdělání
Klíčová slova v angličtině
Heterogeneous classes, differentiation, methods and strategies of differentiation, English as a foreign language (EFL), English language teaching, primary and lower secondary schools, education
Zásady pro vypracování
1. Prostudování odborné literatury - do konce září 2021 (a dále průběžně) 2. Zvolení metody a postupu výzkumu v praktické části- do konce září 2021 3. Zpracování tématu v teoretické části diplomové práce - do konce ledna 2022 4. Realizace výzkumu - podzim 2021 5. Zpracování praktické části diplomové práce - do 15. března 2022 6. Shrnutí, závěry, doporučení pro praxi- duben 2022
Zásady pro vypracování
1. Prostudování odborné literatury - do konce září 2021 (a dále průběžně) 2. Zvolení metody a postupu výzkumu v praktické části- do konce září 2021 3. Zpracování tématu v teoretické části diplomové práce - do konce ledna 2022 4. Realizace výzkumu - podzim 2021 5. Zpracování praktické části diplomové práce - do 15. března 2022 6. Shrnutí, závěry, doporučení pro praxi- duben 2022
Seznam doporučené literatury
- DODGE, Judith. Differentiation in Action. New York, NY: Scholastic, 2005. ISBN 9780439650915. - HESS, Natalie. Teaching Large Multilevel Classes. Cambridge: Cambridge University Press, 2001. ISBN 978-0521667852. - PODROMOU, Luke. Mixed Ability Classes. London: Macmillan, 1992. ISBN 0333493869. - TOMLINSON, Carol Ann. Fulfilling the Promise of the Differentiated classroom. Alexandria: ASCD, 2003. ISBN 978-0871208125. - UR, Penny. A Course in Language Teaching: Practice and Theory. Cambridge: Cambridge University Press, 2001. ISBN 0 521 44994 4.
Seznam doporučené literatury
- DODGE, Judith. Differentiation in Action. New York, NY: Scholastic, 2005. ISBN 9780439650915. - HESS, Natalie. Teaching Large Multilevel Classes. Cambridge: Cambridge University Press, 2001. ISBN 978-0521667852. - PODROMOU, Luke. Mixed Ability Classes. London: Macmillan, 1992. ISBN 0333493869. - TOMLINSON, Carol Ann. Fulfilling the Promise of the Differentiated classroom. Alexandria: ASCD, 2003. ISBN 978-0871208125. - UR, Penny. A Course in Language Teaching: Practice and Theory. Cambridge: Cambridge University Press, 2001. ISBN 0 521 44994 4.