Bakalářská práce se zabývá využitím pohybových her ve výuce anglického jazyka na prvním a druhém stupni základní školy a zobrazuje pohybové hry, které se dají ve výuce využít. Cílém této práce je ukázat, jak se dá pohyb zahrnout do výuky anglického jazyka a to pomocí her. Práce je nejprve zaměřena na teoretickou část, která vysvětluje jednotlivé pojmy a užití pohybových her. Na základě teoretických poznatků jsou v práci následně vybrány pohybové hry pro první a druhý stupěň základní školy.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with using kinaesthetic games in English lessons in primary and lower-secondary schools and shows effective kinaesthetic games that can be used for teaching English. The aim of this bachelor thesis is to demonstrate how movement can be included in English language teaching through games. The thesis first focuses on the theoretical part, explaining the various terms, concepts and uses of kinaesthetic games. Based on the theoretical knowledge, the collection of kinaesthetic games for primary and lower- secondary schools is created in work.
Klíčová slova
Pohybová hra, výuka anglického jazyka, učení hrou
Klíčová slova v angličtině
Kinaesthetic game, English language teaching, teaching through games
Rozsah průvodní práce
66
Jazyk
AN
Anotace
Bakalářská práce se zabývá využitím pohybových her ve výuce anglického jazyka na prvním a druhém stupni základní školy a zobrazuje pohybové hry, které se dají ve výuce využít. Cílém této práce je ukázat, jak se dá pohyb zahrnout do výuky anglického jazyka a to pomocí her. Práce je nejprve zaměřena na teoretickou část, která vysvětluje jednotlivé pojmy a užití pohybových her. Na základě teoretických poznatků jsou v práci následně vybrány pohybové hry pro první a druhý stupěň základní školy.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with using kinaesthetic games in English lessons in primary and lower-secondary schools and shows effective kinaesthetic games that can be used for teaching English. The aim of this bachelor thesis is to demonstrate how movement can be included in English language teaching through games. The thesis first focuses on the theoretical part, explaining the various terms, concepts and uses of kinaesthetic games. Based on the theoretical knowledge, the collection of kinaesthetic games for primary and lower- secondary schools is created in work.
Klíčová slova
Pohybová hra, výuka anglického jazyka, učení hrou
Klíčová slova v angličtině
Kinaesthetic game, English language teaching, teaching through games
Zásady pro vypracování
1. Vyhledávání odborné literatury a relevantních zdrojů
2. Stanovení cíle a postupu
3. Zpracování teoretické části
4. Zpracování empirické části
5. Vyhodnocení a závěr práce
Zásady pro vypracování
1. Vyhledávání odborné literatury a relevantních zdrojů
HLADÍK, Petr: 111 her pro atraktivní výku angličtiny. Praha: Grada, 2013. ISBN: 978-80-247-4763-7
CARTER, Paul: English with game and activities. Praha: Infoa, 2002. ISBN: 978-88-5360-000-4
GRISS, Susan: Minds in Motion: A Kinesthetic Approach to Teaching Elementary Curriculum. Teacher-to-Teacher Series. Portsmouth, NH: Heinemann, 1998, ISBN 0-325-00034-4
BUTLER, Janine: Bodies in Composition: Teaching Writing through Kinesthetic Performance. Chicago: Scholary Journals, Composition studies, 2017. 73-90,269.
HLADÍK, Petr: 111 her pro atraktivní výku angličtiny. Praha: Grada, 2013. ISBN: 978-80-247-4763-7
CARTER, Paul: English with game and activities. Praha: Infoa, 2002. ISBN: 978-88-5360-000-4
GRISS, Susan: Minds in Motion: A Kinesthetic Approach to Teaching Elementary Curriculum. Teacher-to-Teacher Series. Portsmouth, NH: Heinemann, 1998, ISBN 0-325-00034-4
BUTLER, Janine: Bodies in Composition: Teaching Writing through Kinesthetic Performance. Chicago: Scholary Journals, Composition studies, 2017. 73-90,269.