Cílem diplomové práce je zjistit, jak studenti Univerzity Palackého v Olomouci vnímali a jak je ovlivnila nouzová distanční výuka. Kromě toho je cílem práce navrhnout kroky, které by mohly vést ke zlepšení budoucí distanční výuky. Výzkum využívá metod dotazníkového šetření mezi studenty Univerzity Palackého v Olomouci pro sběr kvantitativních i kvalitativních dat.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to explore Palacký University students' perception of emergency online learning and its perceived impact on them. Apart from that, the thesis also aims to come up with suggestions on how to improve distance learning in the future. The study uses a questionnaire to collect both quantitative and qualitative data.
Cílem diplomové práce je zjistit, jak studenti Univerzity Palackého v Olomouci vnímali a jak je ovlivnila nouzová distanční výuka. Kromě toho je cílem práce navrhnout kroky, které by mohly vést ke zlepšení budoucí distanční výuky. Výzkum využívá metod dotazníkového šetření mezi studenty Univerzity Palackého v Olomouci pro sběr kvantitativních i kvalitativních dat.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to explore Palacký University students' perception of emergency online learning and its perceived impact on them. Apart from that, the thesis also aims to come up with suggestions on how to improve distance learning in the future. The study uses a questionnaire to collect both quantitative and qualitative data.
Cílem diplomové práce je zjistit, jak byla studenty vnímána a jak je ovlivnila povinná distanční výuka během epidemie covid-19. Použitou metodou bude dotazníkové šetření mezi studenty Univerzity Palackého.
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je zjistit, jak byla studenty vnímána a jak je ovlivnila povinná distanční výuka během epidemie covid-19. Použitou metodou bude dotazníkové šetření mezi studenty Univerzity Palackého.
Seznam doporučené literatury
Appanna, Subhashni. (2008). A Review of Benefits and Limitations of Online Learning in the Context of the Student, the Instructor and the Tenured Faculty. International Journal on E-Learning. 7.
Harting, Kathleen {\& Erthal, Margaret. (2005). History of Distance Learning. Information Technology - IT.}
Park, Hyejin {\& Shea, Peter. (2020). A Review of Ten-Year Research through Co-citation Analysis: Online Learning, Distance Learning, and Blended Learning. 24. 225-244.}
Schlosser, L. A, Simonson, M. (2006). Distance education: Definition and glossary of terms. Greenwich: IAP.
Seznam doporučené literatury
Appanna, Subhashni. (2008). A Review of Benefits and Limitations of Online Learning in the Context of the Student, the Instructor and the Tenured Faculty. International Journal on E-Learning. 7.
Harting, Kathleen {\& Erthal, Margaret. (2005). History of Distance Learning. Information Technology - IT.}
Park, Hyejin {\& Shea, Peter. (2020). A Review of Ten-Year Research through Co-citation Analysis: Online Learning, Distance Learning, and Blended Learning. 24. 225-244.}
Schlosser, L. A, Simonson, M. (2006). Distance education: Definition and glossary of terms. Greenwich: IAP.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student v úvodu své prezentace představil komisi cíle své práce, také otázky, hypotézy a použité metody. Jednalo se o smíšený výzkum. V další části seznámil komisi s hlavními výsledky své práce, podrobně popsal výsledky dotazníkového šetření.
Práce byla vedoucím a oponentem práce shledána jako vynikající, z toho důvodu nebylo nutné na posudky reagovat.
V diskusi:
dr. Fňukal: Popisoval jste názory studentů. Jaký byl váš osobní názor na distanční výuku? - Student: Pociťoval jsem stejně jako ostatní studenti sníženou koncentraci, snížení znalostí i zhoršení známek.