Diplomová práce se zabývá kariérovým poradenstvím u žáků s narušenou komunikační schopností z pohledu kariérového poradce. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá ze dvou hlavních kapitol - narušená komunikační schopnost a kariérové poradenství. Praktická část se zabývá názory pracovníků škol, kteří poskytují kariérové poradenství pro žáky s narušenou komunikační schopností.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with career counseling for pupils with impaired communication ability from the perspective carrer counselor. It is devided into a theoretical and a practical part. The theoretical part consists of two main chapters - impaired communication ability and carrer counseling. The practical part deals with opinions of workers at school who provide career counseling for pupils with impaired communication ability.
impaired communication ability, pupil with impaired communication ability, career counseling, carrer counselor
Rozsah průvodní práce
94 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá kariérovým poradenstvím u žáků s narušenou komunikační schopností z pohledu kariérového poradce. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá ze dvou hlavních kapitol - narušená komunikační schopnost a kariérové poradenství. Praktická část se zabývá názory pracovníků škol, kteří poskytují kariérové poradenství pro žáky s narušenou komunikační schopností.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with career counseling for pupils with impaired communication ability from the perspective carrer counselor. It is devided into a theoretical and a practical part. The theoretical part consists of two main chapters - impaired communication ability and carrer counseling. The practical part deals with opinions of workers at school who provide career counseling for pupils with impaired communication ability.
impaired communication ability, pupil with impaired communication ability, career counseling, carrer counselor
Zásady pro vypracování
Tvorba struktury práce – kapitoly teoretické i praktické části práce (do konce listopadu 2020, následně konzultace)
Tvorba teoretické části práce, příprava desingu výzkumu včetně stanovení okruhů zkoumaných témat i konkrétních otázek (do konce května 2021, následně konzultace)
Výběr respondentů výzkumu, úpravy teoretické části práce (do konce června 2021, následně konzultace )
Realizace výzkumu, dokončení teoretické části práce (do konce listopadu 2021, následně konzultace)
Zpracování získaných dat, tvorba praktické části práce do konce února 2022, následně konzultace)
Závěrečné práce (březen 2022)
Zásady pro vypracování
Tvorba struktury práce – kapitoly teoretické i praktické části práce (do konce listopadu 2020, následně konzultace)
Tvorba teoretické části práce, příprava desingu výzkumu včetně stanovení okruhů zkoumaných témat i konkrétních otázek (do konce května 2021, následně konzultace)
Výběr respondentů výzkumu, úpravy teoretické části práce (do konce června 2021, následně konzultace )
Realizace výzkumu, dokončení teoretické části práce (do konce listopadu 2021, následně konzultace)
Zpracování získaných dat, tvorba praktické části práce do konce února 2022, následně konzultace)
Závěrečné práce (březen 2022)
Seznam doporučené literatury
LECHTA, Viktor. Diagnostika narušené komunikační schopnosti. Přeložil Jana KŘÍŽOVÁ. Praha: Portál, 2003, 359 s. ISBN 8071788015.
PUGNEROVÁ, Michaela. Kariérní poradenství I, II. Olomouc: Univerzita Palackého v Oloomouci, 2017, 1 CD-ROM (76 stran). Studijní texty. ISBN 978-80-244-5225-8.
VOSMIK, Miroslav. Inkluze a kariérové poradenství. Praha: Raabe, [2018], 102 s. Dobrá škola. Inkluzivní vzdělávání, 2. ISBN 978-80-7496-357-5.
Seznam doporučené literatury
LECHTA, Viktor. Diagnostika narušené komunikační schopnosti. Přeložil Jana KŘÍŽOVÁ. Praha: Portál, 2003, 359 s. ISBN 8071788015.
PUGNEROVÁ, Michaela. Kariérní poradenství I, II. Olomouc: Univerzita Palackého v Oloomouci, 2017, 1 CD-ROM (76 stran). Studijní texty. ISBN 978-80-244-5225-8.
VOSMIK, Miroslav. Inkluze a kariérové poradenství. Praha: Raabe, [2018], 102 s. Dobrá škola. Inkluzivní vzdělávání, 2. ISBN 978-80-7496-357-5.