Bakalářská práce se zaměřuje na funkci rodiny v kontextu trávení volného času v době pandemie. Funkce rodiny činí důležitý faktor při využití volného času jejich členů. Práce je členěna teoretickou část a empirickou část. V teoretické části jsou prezentována teoretická východiska v oblasti funkce rodiny a využití volného času v době pandemie. Empirická část je věnována pedagogickému výzkumu kvantitativního charakteru. Cílem realizovaného výzkumného šetření bylo zjistit, jaká neorganizovaná činnost vyplňovala volný čas dětí v době pandemie koronaviru.
Anotace v angličtině
The Bachelor´s thesis deals with the role of family in spending leisure time during the pandemic. The role of family is an important factor in family leisure time activities. The thesis is divided info a theoretical and a practical part. The theoretical part presents starting points of family role in leisure time activities during the pandemic. The empirical part analyses the pedagogical quantitative reseatch. The goal of this study was to ascertain what unorganized activities filled children´s leisure time during the COVID-19 pandemic.
Klíčová slova
Rodina, výchova, volný čas, pandemie.
Klíčová slova v angličtině
Family, education, free time, pandemic.
Rozsah průvodní práce
54 s.(93 928 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na funkci rodiny v kontextu trávení volného času v době pandemie. Funkce rodiny činí důležitý faktor při využití volného času jejich členů. Práce je členěna teoretickou část a empirickou část. V teoretické části jsou prezentována teoretická východiska v oblasti funkce rodiny a využití volného času v době pandemie. Empirická část je věnována pedagogickému výzkumu kvantitativního charakteru. Cílem realizovaného výzkumného šetření bylo zjistit, jaká neorganizovaná činnost vyplňovala volný čas dětí v době pandemie koronaviru.
Anotace v angličtině
The Bachelor´s thesis deals with the role of family in spending leisure time during the pandemic. The role of family is an important factor in family leisure time activities. The thesis is divided info a theoretical and a practical part. The theoretical part presents starting points of family role in leisure time activities during the pandemic. The empirical part analyses the pedagogical quantitative reseatch. The goal of this study was to ascertain what unorganized activities filled children´s leisure time during the COVID-19 pandemic.
Klíčová slova
Rodina, výchova, volný čas, pandemie.
Klíčová slova v angličtině
Family, education, free time, pandemic.
Zásady pro vypracování
Student pracuje systematicky a samostatně. Při zpracovávání kvalifikační práce se řídí pokyny vedoucího práce.
Student pravidelně (minimálně jednou měsíčně) konzultuje se svým vedoucím práce výsledky své činnosti na kvalifikační práci.
Nejpozději do ukončení zkouškového období letního semestru předposledního ročníku studia studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci osnovu kvalifikační práce a text alespoň jedné kapitoly.
Nejpozději do ukončení zkouškového období zimního semestru posledního ročníku studia student předloží celou práci. Po schválení předloženého textu kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu zápočet.
Nejpozději 1 měsíc před termínem, do kterého je potřeba splnit všechny studijní povinnosti studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci a schválení celou kvalifikační práci. Po schválení celé kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu zápočet.
Vedoucí práce stanovuje rozsah a počet konzultací dle potřeb studujícího s ohledem na své časové možnosti. Opakované neplnění těchto zásad pro vypracování ze strany studujícího opravňuje vedoucího práce k odstoupení od vedení kvalifikační práce.
Zásady pro vypracování
Student pracuje systematicky a samostatně. Při zpracovávání kvalifikační práce se řídí pokyny vedoucího práce.
Student pravidelně (minimálně jednou měsíčně) konzultuje se svým vedoucím práce výsledky své činnosti na kvalifikační práci.
Nejpozději do ukončení zkouškového období letního semestru předposledního ročníku studia studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci osnovu kvalifikační práce a text alespoň jedné kapitoly.
Nejpozději do ukončení zkouškového období zimního semestru posledního ročníku studia student předloží celou práci. Po schválení předloženého textu kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu zápočet.
Nejpozději 1 měsíc před termínem, do kterého je potřeba splnit všechny studijní povinnosti studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci a schválení celou kvalifikační práci. Po schválení celé kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu zápočet.
Vedoucí práce stanovuje rozsah a počet konzultací dle potřeb studujícího s ohledem na své časové možnosti. Opakované neplnění těchto zásad pro vypracování ze strany studujícího opravňuje vedoucího práce k odstoupení od vedení kvalifikační práce.
Seznam doporučené literatury
MATOUŠEK, Oldřich a Hana PAZLAROVÁ. Podpora rodiny: manuál pro pomáhající profese. Praha: Portál, 2014, 171 s. ISBN 978-80-262-0697-2.
MOŽNÝ, Ivo. Rodina a společnost. Ilustroval Vladimír JIRÁNEK. Praha: Sociologické nakladatelství (SLON), 2006, 311 s. ISBN 808642958X.
HOFBAUER, Břetislav. Děti, mládež a volný čas. Praha: Portál, 2004, 173 s. ISBN 8071789275.
PÁVKOVÁ, Jiřina, Bedřich HÁJEK, Břetislav HOFBAUER, Anna PAVLÍKOVÁ a Vlasta HRDLIČKOVÁ. Pedagogika volného času: teorie, praxe a perspektivy mimoškolní výchovy a zařízení volného času. Praha: Portál, 1999, 229 s. ISBN 8071782955.
MATĚJČEK, Zdeněk. Co děti nejvíc potřebují. Vydání sedmé. Praha: Portál, 2015, 108 s. ISBN 978-80-262-0853-2.
Seznam doporučené literatury
MATOUŠEK, Oldřich a Hana PAZLAROVÁ. Podpora rodiny: manuál pro pomáhající profese. Praha: Portál, 2014, 171 s. ISBN 978-80-262-0697-2.
MOŽNÝ, Ivo. Rodina a společnost. Ilustroval Vladimír JIRÁNEK. Praha: Sociologické nakladatelství (SLON), 2006, 311 s. ISBN 808642958X.
HOFBAUER, Břetislav. Děti, mládež a volný čas. Praha: Portál, 2004, 173 s. ISBN 8071789275.
PÁVKOVÁ, Jiřina, Bedřich HÁJEK, Břetislav HOFBAUER, Anna PAVLÍKOVÁ a Vlasta HRDLIČKOVÁ. Pedagogika volného času: teorie, praxe a perspektivy mimoškolní výchovy a zařízení volného času. Praha: Portál, 1999, 229 s. ISBN 8071782955.
MATĚJČEK, Zdeněk. Co děti nejvíc potřebují. Vydání sedmé. Praha: Portál, 2015, 108 s. ISBN 978-80-262-0853-2.