Bakalářská práce se zabývá přínosem ESS v MŠ v Brně. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části objasním pojmy školní zralost, připravenosti a druhá část praktické části se bude věnovat programu edukativně stimulačních skupin. V praktické části se budu zabývat školní anamnézou 8 dětí, přínosem ESS pro předškolní děti a zhodnocením průběhu ESS rodiči.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the contribution of ESS in Kindergarten in Brno. The work is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part, I will explain the concepts of school maturity and readiness, and the second part of the practical part will be devoted to the program of educationally stimulating groups. In the practical part, I will deal with the school anamnesis of 8 children, the benefit of ESS for preschool children and the evaluation of the course of ESS by parents.
Klíčová slova
Přínos, edukativně stimulační skupiny, školní zralost a připravenost, hodnocení průběhu ESS
Klíčová slova v angličtině
Benefit, educationally stimulating groups, school maturity and readiness, evaluation of ESS progress
Rozsah průvodní práce
85 s. (122 338 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá přínosem ESS v MŠ v Brně. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části objasním pojmy školní zralost, připravenosti a druhá část praktické části se bude věnovat programu edukativně stimulačních skupin. V praktické části se budu zabývat školní anamnézou 8 dětí, přínosem ESS pro předškolní děti a zhodnocením průběhu ESS rodiči.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the contribution of ESS in Kindergarten in Brno. The work is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part, I will explain the concepts of school maturity and readiness, and the second part of the practical part will be devoted to the program of educationally stimulating groups. In the practical part, I will deal with the school anamnesis of 8 children, the benefit of ESS for preschool children and the evaluation of the course of ESS by parents.
Klíčová slova
Přínos, edukativně stimulační skupiny, školní zralost a připravenost, hodnocení průběhu ESS
Klíčová slova v angličtině
Benefit, educationally stimulating groups, school maturity and readiness, evaluation of ESS progress
Zásady pro vypracování
Studium odborné literatury
Vymezení pojmů
Zpracování teoretické části, konzultace
Příprava praktické části, konzultace
Sběr dat, zpracování praktické části, konzultace
Zpracování a vyhodnocení získanách dat, poznatků, doporučení pro praxi
Závěr, konzultace
Zásady pro vypracování
Studium odborné literatury
Vymezení pojmů
Zpracování teoretické části, konzultace
Příprava praktické části, konzultace
Sběr dat, zpracování praktické části, konzultace
Zpracování a vyhodnocení získanách dat, poznatků, doporučení pro praxi
Závěr, konzultace
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘOVÁ, Jiřina a Richard ŠMARDA.
Jedním tahem: Uvolňovací grafomotorické cviky. Praha: DYS - centrum Praha, 2009, 56 s. ISBN 978-80-904494-6-6.
BEDNÁŘOVÁ, Jiřina. Kreslení před psaním. Brno: Pedagogicko psychologická poradna, 1998.
BEDNÁŘOVÁ, J.; ŠMARDOVÁ, V.: Školní zralost. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2569-4.