- Všechny požadované údaje o této VŠKP jsou vyplněny.
Hlavní téma
Přechod žáků s ADHD z běžné ZŠ na ZŠ zřízenou podle §16 odst. 9 školského zákona
Hlavní téma v angličtině
Transferring students with ADHD from an ordinary primary school to a primary school dealing with ADHD students according to the Czech international school law.
Název dle studenta
Přechod žáků s ADHD z běžné ZŠ na ZŠ zřízenou podle §16 odst. 9 školského zákona
Název dle studenta v angličtině
Transferring students with ADHD from an ordinary primary school to a primary school dealing with ADHD students according to the Czech international school law.
Tato bakalářská práce se v teoretické části věnuje poruše pozornosti s hyperaktivitou, žákům s ADHD v prostředí školy a školským poradenským zařízením, se kterými se žáci s ADHD mohou setkat.
V empirické části se zabývá přechodem dětí s ADHD z běžné základní školy na základní školu zřízenou podle §16 odst. 9.
Anotace v angličtině
In the theoretical part, this bachelor thesis deals with attention deficit hyperactivity disorder, the Czech education system and counselling facilities in Czech Republ-
ic that students with ADHD may encounter.
In the empirical part, this thesis examines the main reasons behind student transfers with ADHD from a mainstream primary school to a primary school with a special-needs education program according to the §16 paragraph 9.
Klíčová slova
ADHD, základní škola, paragrafová základní škola, přechod žáků, školský systém, školská poradenská zařízení
Klíčová slova v angličtině
ADHD, primary school, elementary school, elementary school with a special-needs education program, student transfer, school system, school advisory facilities
Rozsah průvodní práce
53 stran
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se v teoretické části věnuje poruše pozornosti s hyperaktivitou, žákům s ADHD v prostředí školy a školským poradenským zařízením, se kterými se žáci s ADHD mohou setkat.
V empirické části se zabývá přechodem dětí s ADHD z běžné základní školy na základní školu zřízenou podle §16 odst. 9.
Anotace v angličtině
In the theoretical part, this bachelor thesis deals with attention deficit hyperactivity disorder, the Czech education system and counselling facilities in Czech Republ-
ic that students with ADHD may encounter.
In the empirical part, this thesis examines the main reasons behind student transfers with ADHD from a mainstream primary school to a primary school with a special-needs education program according to the §16 paragraph 9.
Klíčová slova
ADHD, základní škola, paragrafová základní škola, přechod žáků, školský systém, školská poradenská zařízení
Klíčová slova v angličtině
ADHD, primary school, elementary school, elementary school with a special-needs education program, student transfer, school system, school advisory facilities
Zásady pro vypracování
Problémy žáků s ADHD na běžných ZŠ a jejich přechod na ZŠ zřízenou podle §16 odst. 9 školského zákona a postup přechodu.
Rozhovory s rodiči, kteří mají dítě s ADHD a jejichž dítě přešlo na takovou školu.
Zásady pro vypracování
Problémy žáků s ADHD na běžných ZŠ a jejich přechod na ZŠ zřízenou podle §16 odst. 9 školského zákona a postup přechodu.
Rozhovory s rodiči, kteří mají dítě s ADHD a jejichž dítě přešlo na takovou školu.