Cílem této bakalářské práce je posoudit vztah mladých lidí, označených také jako generace Z, k udržitelnému cestování v rámci sportovních aktivit a k udržitelnosti obecně. Sportovními aktivitami jsou v této práci myšleny většinou neorganizované aktivity jedinců, párů či menších skupin a často jsou spojené s přírodou, jindy také označované jako například outdoroové. V moderní době zahrnuté nadmírou stresu a civilizačních chorob se potenciál výjezdů za aktivním sportovním turismem zvyšuje a tyto aktivity přinášejí turistům i jeho okolí nespočet benefitů.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is qualify attitude of young people, also named as generation Z, towards sustainable travel and sustainability in context of sport activities.In this paper, sport activities are usually meant as unorganized activities usually connected with nature, done by individuals, couples or small groups, sometimes called for example as outdoor activities.In this modern age covered by lot of stress and civilization diseases is the potential of active sport tourism growing and they bring to tourist and theirs surroundings lot of benefits.
Klíčová slova
aktivní turismus, sportovní turismus, udržitelnost, outdoorové aktivity, lifestylové sporty, restart turismu, covid 19
Klíčová slova v angličtině
active tourism, sport tourism, sustainability, outdoor activities, lifestyle sports, tourism restart, covid-19
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je posoudit vztah mladých lidí, označených také jako generace Z, k udržitelnému cestování v rámci sportovních aktivit a k udržitelnosti obecně. Sportovními aktivitami jsou v této práci myšleny většinou neorganizované aktivity jedinců, párů či menších skupin a často jsou spojené s přírodou, jindy také označované jako například outdoroové. V moderní době zahrnuté nadmírou stresu a civilizačních chorob se potenciál výjezdů za aktivním sportovním turismem zvyšuje a tyto aktivity přinášejí turistům i jeho okolí nespočet benefitů.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is qualify attitude of young people, also named as generation Z, towards sustainable travel and sustainability in context of sport activities.In this paper, sport activities are usually meant as unorganized activities usually connected with nature, done by individuals, couples or small groups, sometimes called for example as outdoor activities.In this modern age covered by lot of stress and civilization diseases is the potential of active sport tourism growing and they bring to tourist and theirs surroundings lot of benefits.
Klíčová slova
aktivní turismus, sportovní turismus, udržitelnost, outdoorové aktivity, lifestylové sporty, restart turismu, covid 19
Klíčová slova v angličtině
active tourism, sport tourism, sustainability, outdoor activities, lifestyle sports, tourism restart, covid-19