Bakalářská práce se zabývá sociální a obchodní komunikací drobných podnikání v daném oboru.
Text práce je rozdělen do dvou částí. První část je teoretická a tvoří pomyslnou základnu pro část praktickou. V teoretické části popisuji hlavní pojmy sociální komunikace, marketingu malých firem a také se zmiňuji o tezi týkající se tzv. mrtvého marketingu. Uvedla jsem i komunikační a obchodní dovednosti dobrého podnikatele.
V praktické části práce jsou obsaženy přepisy rozhovorů s podnikateli, kterým předchází popis metody výzkumu. Poslední a předposlední kapitola praktické části nabízí zhodnocení a shrnutí celého výzkumu, v němž se pokusím vyvrátit nutnost přítomnosti marketingových metod komunikace.
Cílem celé práce je zmíněné zkoumání a zhodnocení obchodní komunikace vybraných podnikatelů v oboru stavebnictví a vyvrácení nezbytnosti využití marketingu pro úspěšné vedení podnikatelské činnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with social and business communication of small businesses in the field.
The text of the thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and forms the imaginary basis for the practical part. In the theoretical part I describe the main concepts of social communication, small business marketing and I also mention the thesis concerning the so-called dead marketing. I also mentioned the communication and business skills of a good entrepreneur.
The practical part of the thesis contains transcripts of interviews with entrepreneurs, which are preceded by a description of the research method. The last and penultimate chapter of the practical part offers an evaluation and summary of the entire research, in which I will try to disprove the need for the presence of marketing methods of communication.
The aim of the whole work is the mentioned examination and evaluation of business communication of selected entrepreneurs in the field of construction and refutation of the necessity of using marketing for successful business management.
Klíčová slova
Sociální komunikace, komunikační dovednosti, obchodní dovednosti, marketing malých firem, obchodní komunikace
Klíčová slova v angličtině
social communication, communication skills, business skills, small business marketing, business communication
Rozsah průvodní práce
46 s. (91 227 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá sociální a obchodní komunikací drobných podnikání v daném oboru.
Text práce je rozdělen do dvou částí. První část je teoretická a tvoří pomyslnou základnu pro část praktickou. V teoretické části popisuji hlavní pojmy sociální komunikace, marketingu malých firem a také se zmiňuji o tezi týkající se tzv. mrtvého marketingu. Uvedla jsem i komunikační a obchodní dovednosti dobrého podnikatele.
V praktické části práce jsou obsaženy přepisy rozhovorů s podnikateli, kterým předchází popis metody výzkumu. Poslední a předposlední kapitola praktické části nabízí zhodnocení a shrnutí celého výzkumu, v němž se pokusím vyvrátit nutnost přítomnosti marketingových metod komunikace.
Cílem celé práce je zmíněné zkoumání a zhodnocení obchodní komunikace vybraných podnikatelů v oboru stavebnictví a vyvrácení nezbytnosti využití marketingu pro úspěšné vedení podnikatelské činnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with social and business communication of small businesses in the field.
The text of the thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and forms the imaginary basis for the practical part. In the theoretical part I describe the main concepts of social communication, small business marketing and I also mention the thesis concerning the so-called dead marketing. I also mentioned the communication and business skills of a good entrepreneur.
The practical part of the thesis contains transcripts of interviews with entrepreneurs, which are preceded by a description of the research method. The last and penultimate chapter of the practical part offers an evaluation and summary of the entire research, in which I will try to disprove the need for the presence of marketing methods of communication.
The aim of the whole work is the mentioned examination and evaluation of business communication of selected entrepreneurs in the field of construction and refutation of the necessity of using marketing for successful business management.
Klíčová slova
Sociální komunikace, komunikační dovednosti, obchodní dovednosti, marketing malých firem, obchodní komunikace
Klíčová slova v angličtině
social communication, communication skills, business skills, small business marketing, business communication
Zásady pro vypracování
Cílem práce je definovat obchodní komunikaci drobných podnikatelů s maximálně dvěma zaměstnanci v oboru stavebnictví. Součást práce bude i praktická část, která bude zahrnovat srovnání obchodní komunikace vybraných drobných podnikatelů v regionu.
Závěr práce bude obsahovat doporučení pro podnikatele, jak by mohli zlepšit svoji obchodní komunikaci.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je definovat obchodní komunikaci drobných podnikatelů s maximálně dvěma zaměstnanci v oboru stavebnictví. Součást práce bude i praktická část, která bude zahrnovat srovnání obchodní komunikace vybraných drobných podnikatelů v regionu.
Závěr práce bude obsahovat doporučení pro podnikatele, jak by mohli zlepšit svoji obchodní komunikaci.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Ph. A Armstrong, G. Marketing. Grada Publishing Praha, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
RODRYČOVÁ, Danuše. Jak prezentovat firmu, produkt, sebe, názor... Praha: Grada, 1999, 124 s. ISBN 8071693421.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003, xv, 275 s. ISBN 8072268112.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Ph. A Armstrong, G. Marketing. Grada Publishing Praha, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
RODRYČOVÁ, Danuše. Jak prezentovat firmu, produkt, sebe, názor... Praha: Grada, 1999, 124 s. ISBN 8071693421.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003, xv, 275 s. ISBN 8072268112.