Cílem mé bakalářské práce je zjistit, které motivační nástroje jsou pro znalostní pracovníky Veles Analytics nejvíce motivující a zároveň porovnat tyto nástroje dle jejich preferencí a zda jsou dostatečné. Díky dotazníkovému šetření doplněném o rozhovory, bude zhotoven návrh pro zlepšení motivace znalostních pracovníků. V teoretické části provedu rešerši pojmů motivace z literatury. V praktické části analyzuji součastnou míru motivace znalostních pracovníků pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor thesis is to find out which motivational tools are the most motivating for Veles Analytics knowledge workers and at the same time to compare these tools according to their preferences and whether they are sufficient. Thanks to a questionnaire survey supplemented by interviews, a proposal will be made to improve the motivation of knowledge workers. In the theoretical part I will search the concepts of motivation from the literature. In the practical part, I analyze the current level of motivation of knowledge workers through quantitative and qualitative research.
Klíčová slova
motivace, znalostní pracovník, motivační teorie, ekonomické nástroje motivaace, demotivace
Klíčová slova v angličtině
motivation, knowledge worker, motivational theory, economic tools of motivation, demotivation
Rozsah průvodní práce
76 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé bakalářské práce je zjistit, které motivační nástroje jsou pro znalostní pracovníky Veles Analytics nejvíce motivující a zároveň porovnat tyto nástroje dle jejich preferencí a zda jsou dostatečné. Díky dotazníkovému šetření doplněném o rozhovory, bude zhotoven návrh pro zlepšení motivace znalostních pracovníků. V teoretické části provedu rešerši pojmů motivace z literatury. V praktické části analyzuji součastnou míru motivace znalostních pracovníků pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor thesis is to find out which motivational tools are the most motivating for Veles Analytics knowledge workers and at the same time to compare these tools according to their preferences and whether they are sufficient. Thanks to a questionnaire survey supplemented by interviews, a proposal will be made to improve the motivation of knowledge workers. In the theoretical part I will search the concepts of motivation from the literature. In the practical part, I analyze the current level of motivation of knowledge workers through quantitative and qualitative research.
Klíčová slova
motivace, znalostní pracovník, motivační teorie, ekonomické nástroje motivaace, demotivace
Klíčová slova v angličtině
motivation, knowledge worker, motivational theory, economic tools of motivation, demotivation
Zásady pro vypracování
Cílem mé práce je zjistit, které motivační nástroje jsou pro znalostní pracovníky Veles Analytics nejvíce motivující a zároveň porovnat na tyto nástroje dle jejich preferencí. Díky dotazníkovému šetření bude zhotoven návrh pro zlepšení motivačních nástrojů pracovníků. V teoretické části provedu rešerši pojmů motivace z literatury. V praktické části analyzuji součastnou míru motivačních nástrojů znalostních pracovníků pomocí dotazníkového šetření.
Zásady pro vypracování
Cílem mé práce je zjistit, které motivační nástroje jsou pro znalostní pracovníky Veles Analytics nejvíce motivující a zároveň porovnat na tyto nástroje dle jejich preferencí. Díky dotazníkovému šetření bude zhotoven návrh pro zlepšení motivačních nástrojů pracovníků. V teoretické části provedu rešerši pojmů motivace z literatury. V praktické části analyzuji součastnou míru motivačních nástrojů znalostních pracovníků pomocí dotazníkového šetření.
Seznam doporučené literatury
BĚLOHLÁVEK, František. 25 typů lidí: jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat. 3. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2016, 175 s. ISBN 978-80-247-5872-5.
CLARK, Richard e. a Bror SAXBERG. 4 Reasons Good Employees Lose Their Motivation. Harvard Business Review Digital Articles [online]. 2019, , 2-5 [cit. 2019-05-15]. ISSN: 01000000.
HERZBERG, Frederick. One more time: how do you motivate employees?. Boston, Mass: Harvard Business Press, 2008. 65 s. ISBN: 978-1-4221-2599-1.
PLAMÍNEK, Jiří. Tajemství motivace - Jak zařídit, aby pro vás lidé rádi pracovali. Praha: Grada, 2015. 160 s. ISBN: 978-80-247-5515-1.
URBAN, Jan. Motivace a odměňování pracovníků - Co musíte vědět, abyste ze svých spolupracovníků dostali to nejlepší. Praha: Grada, 2017. 160 s. ISBN: 978-80-271-0227-3.
Seznam doporučené literatury
BĚLOHLÁVEK, František. 25 typů lidí: jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat. 3. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2016, 175 s. ISBN 978-80-247-5872-5.
CLARK, Richard e. a Bror SAXBERG. 4 Reasons Good Employees Lose Their Motivation. Harvard Business Review Digital Articles [online]. 2019, , 2-5 [cit. 2019-05-15]. ISSN: 01000000.
HERZBERG, Frederick. One more time: how do you motivate employees?. Boston, Mass: Harvard Business Press, 2008. 65 s. ISBN: 978-1-4221-2599-1.
PLAMÍNEK, Jiří. Tajemství motivace - Jak zařídit, aby pro vás lidé rádi pracovali. Praha: Grada, 2015. 160 s. ISBN: 978-80-247-5515-1.
URBAN, Jan. Motivace a odměňování pracovníků - Co musíte vědět, abyste ze svých spolupracovníků dostali to nejlepší. Praha: Grada, 2017. 160 s. ISBN: 978-80-271-0227-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Cíl práce.
Metody práce.
Dosažení cíle práce.
Reakce na podněty z posudků.
Diskuze s komisí.