Práce je zaměřena na syndrom vyhořeni u speciálních pedagogů a asistentů pedagoga.
Porovnání profesí mezi sebou a na jevy v literatuře označované jako potenciálně ovlivňující syndrom vyhoření, jako jsou profese, pohlaví, délka pedagogické praxe, třídnictví, trávení volného času a frekvence pohybových aktivit .
Anotace v angličtině
The work is focused on the burnout syndrome in special pedagogues and teaching assistants.
Comparison of professions with each other and with phenomena in the literature referred to as potentially affecting the burnout syndrome, such as professions, gender, length of teaching practice, classrooming, leisure time and frequency of physical activities.
Klíčová slova
syndrom vyhoření, stres, speciální pedagog, pohybová aktivita, asistent pedagoga
Klíčová slova v angličtině
burnout syndrome, stress, special pedagogue, physical activity, assistant teacher
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je zaměřena na syndrom vyhořeni u speciálních pedagogů a asistentů pedagoga.
Porovnání profesí mezi sebou a na jevy v literatuře označované jako potenciálně ovlivňující syndrom vyhoření, jako jsou profese, pohlaví, délka pedagogické praxe, třídnictví, trávení volného času a frekvence pohybových aktivit .
Anotace v angličtině
The work is focused on the burnout syndrome in special pedagogues and teaching assistants.
Comparison of professions with each other and with phenomena in the literature referred to as potentially affecting the burnout syndrome, such as professions, gender, length of teaching practice, classrooming, leisure time and frequency of physical activities.
Klíčová slova
syndrom vyhoření, stres, speciální pedagog, pohybová aktivita, asistent pedagoga
Klíčová slova v angličtině
burnout syndrome, stress, special pedagogue, physical activity, assistant teacher