Bakalářský projekt se zabývá zájmovým útvarem s přírodovědným tématem, s přihlédnutím k výuce flóry a fauny v jednotlivých obdobích roku. Dále se samotný útvar věnuje také pokusům s přírodovědnou tematikou, tedy například starostlivosti o hmyz či rostliny a pokusy v této oblasti. Bakalářský projekt je rozdělen na tři části. V první části se nacházejí informace o městě Uherském Hradišti, kde se nalézá organizace Šikula, pro kterou je zájmový útvar v tomto bakalářském projektu vytvořen. V druhé části se nalézá přehled samotné instituce Šikula, kde jsou posány aktivity a také SWOT analýza tohoto zařízení. Ve třetí části projektu je popsán samotný zájmový útvar. Jednotlivé setkání útvaru jsou zde popsány jak podrobně, tak v tabulkách s popisy.
Anotace v angličtině
Bachelor project deals with the science topic, with regard to the teaching of the flora and fauna in the different periods of the year. The bachelor project is also dedicated to experiments with science-theme, so for example, cognition about insects or plants and attempts in this area. Bachelor's project is divided into three parts. In the first part there is information about the city of Uherské Hradiště, where is the organization Šikula, because of for this organization is a bachelor project created. In the second part is the overview of the institution itself, where are posány activities and also the SWOT analysis of this device. In the third part of the project is described the science-nature theme group. Individual meetings are described here as detailed in the tables with descriptions.
Bakalářský projekt se zabývá zájmovým útvarem s přírodovědným tématem, s přihlédnutím k výuce flóry a fauny v jednotlivých obdobích roku. Dále se samotný útvar věnuje také pokusům s přírodovědnou tematikou, tedy například starostlivosti o hmyz či rostliny a pokusy v této oblasti. Bakalářský projekt je rozdělen na tři části. V první části se nacházejí informace o městě Uherském Hradišti, kde se nalézá organizace Šikula, pro kterou je zájmový útvar v tomto bakalářském projektu vytvořen. V druhé části se nalézá přehled samotné instituce Šikula, kde jsou posány aktivity a také SWOT analýza tohoto zařízení. Ve třetí části projektu je popsán samotný zájmový útvar. Jednotlivé setkání útvaru jsou zde popsány jak podrobně, tak v tabulkách s popisy.
Anotace v angličtině
Bachelor project deals with the science topic, with regard to the teaching of the flora and fauna in the different periods of the year. The bachelor project is also dedicated to experiments with science-theme, so for example, cognition about insects or plants and attempts in this area. Bachelor's project is divided into three parts. In the first part there is information about the city of Uherské Hradiště, where is the organization Šikula, because of for this organization is a bachelor project created. In the second part is the overview of the institution itself, where are posány activities and also the SWOT analysis of this device. In the third part of the project is described the science-nature theme group. Individual meetings are described here as detailed in the tables with descriptions.
Student pracuje systematicky a samostatně. Při zpracovávání kvalifikační práce se řídí pokyny
vedoucího práce.
Student pravidelně (minimálně jednou měsíčně) konzultuje se svým vedoucím práce
výsledky své činnosti na kvalifikační práci.
Nejpozději do ukončení letního zkouškového období předposledního ročníku studia
studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci osnovu kvalifikační práce a text alespoň
jedné kapitoly na odpovídající gramatické a stylistické úrovni. Po schválení osnovy a
předložené kapitoly kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu první zápočet
(KKV/SBPR1).
Nejpozději do ukončení výuky v zimním semestru (obvykle na konci prosince)
posledního ročníku studia studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci text všech dalších
kapitol (na odpovídající gramatické a stylistické úrovni). Po schválení textů všech dalších
kapitol kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu druhý zápočet (KKV/SBPR2).
Nejpozději na konci ledna posledního ročníku studia studující aktualizuje název práce
ve STAGu a předá jej v písemné podobě k podpisu vedoucímu práce.
Nejpozději 1 měsíc před termínem do kterého je potřeba splnit všechny studijní
povinnosti studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci a schválení celou kvalifikační
práci na odpovídající gramatické a stylistické úrovni. Po schválení celé kvalifikační práce
udělí vedoucí práce studujícímu třetí zápočet (KKV/SBPR3).
Vedoucí práce stanovuje rozsah a počet konzultací dle potřeb studujícího s ohledem na
své časové možnosti. Opakované neplnění těchto zásad pro vypracování ze strany studujícího
opravňuje vedoucího práce k odstoupení od vedení kvalifikační práce.
Zásady pro vypracování
Student pracuje systematicky a samostatně. Při zpracovávání kvalifikační práce se řídí pokyny
vedoucího práce.
Student pravidelně (minimálně jednou měsíčně) konzultuje se svým vedoucím práce
výsledky své činnosti na kvalifikační práci.
Nejpozději do ukončení letního zkouškového období předposledního ročníku studia
studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci osnovu kvalifikační práce a text alespoň
jedné kapitoly na odpovídající gramatické a stylistické úrovni. Po schválení osnovy a
předložené kapitoly kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu první zápočet
(KKV/SBPR1).
Nejpozději do ukončení výuky v zimním semestru (obvykle na konci prosince)
posledního ročníku studia studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci text všech dalších
kapitol (na odpovídající gramatické a stylistické úrovni). Po schválení textů všech dalších
kapitol kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu druhý zápočet (KKV/SBPR2).
Nejpozději na konci ledna posledního ročníku studia studující aktualizuje název práce
ve STAGu a předá jej v písemné podobě k podpisu vedoucímu práce.
Nejpozději 1 měsíc před termínem do kterého je potřeba splnit všechny studijní
povinnosti studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci a schválení celou kvalifikační
práci na odpovídající gramatické a stylistické úrovni. Po schválení celé kvalifikační práce
udělí vedoucí práce studujícímu třetí zápočet (KKV/SBPR3).
Vedoucí práce stanovuje rozsah a počet konzultací dle potřeb studujícího s ohledem na
své časové možnosti. Opakované neplnění těchto zásad pro vypracování ze strany studujícího
opravňuje vedoucího práce k odstoupení od vedení kvalifikační práce.
Seznam doporučené literatury
KOPŘIVA, Pavel, 2008. Respektovat a být respektován. 3. vyd. Kroměříž: Spirála. 288 s. ISBN 978-80-904030-0-0.
KRAUS, Blahoslav, 2014. Základy sociální pedagogiky. 2. vyd. Praha: Portál. 216 s. ISBN 978-80-262-0643-9.
DOLEŽALOVÁ, Edita a Alena KUČEROVÁ, 2004. Hry v přírodě a s přírodou. Praha: Mladá fronta. Žijeme s dětmi. 160 s. ISBN 80-204-1142-9.
SKOUMALOVÁ-HADAČOVÁ, Anna, 2018. Rostliny naší přírody: štětcem Anny Skoumalové, perem Lubomíra Hroudy. Praha: Academia. 852 s . ISBN 9788020028679.
ANDĚRA, Miloš, 2018. Atlas fauny České republiky. Ilustroval Jan SOVÁK. Praha: Academia. Atlas (Academia), 668 s. ISBN 978-80-200-2756-6.
Seznam doporučené literatury
KOPŘIVA, Pavel, 2008. Respektovat a být respektován. 3. vyd. Kroměříž: Spirála. 288 s. ISBN 978-80-904030-0-0.
KRAUS, Blahoslav, 2014. Základy sociální pedagogiky. 2. vyd. Praha: Portál. 216 s. ISBN 978-80-262-0643-9.
DOLEŽALOVÁ, Edita a Alena KUČEROVÁ, 2004. Hry v přírodě a s přírodou. Praha: Mladá fronta. Žijeme s dětmi. 160 s. ISBN 80-204-1142-9.
SKOUMALOVÁ-HADAČOVÁ, Anna, 2018. Rostliny naší přírody: štětcem Anny Skoumalové, perem Lubomíra Hroudy. Praha: Academia. 852 s . ISBN 9788020028679.
ANDĚRA, Miloš, 2018. Atlas fauny České republiky. Ilustroval Jan SOVÁK. Praha: Academia. Atlas (Academia), 668 s. ISBN 978-80-200-2756-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Uchazečka byla komisí vyzvána k představení kvalifikační práce, jejích cílů, průběhu zpracování a dosažených výsledků. Dále byly uchazečce položeny následující otázky:
1. Rozeberte více zájmové aktivity domu dětí a mládeže pro školy (str. 16 - 17).
2. Jaké další zájmové útvary by bylo vhodné v DDM Šikula realizovat?
3. Bylo by možné upravit Váš navrhovaný zájmový útvar pro distanční formu vzdělávání (např. pro příp. druhou vlnu opatření kvůli onemocnění COVID-19)? Jakým způsobem?
Uchazečka reagovala na položené otázky adekvátně.
Na základě posudků vedoucí práce a oponenta, zhodnocení průběhu obhajoby a způsobu zodpovězení položených otázek se komise usnesla na závěrečném hodnocení: B
Předseda: Mgr. Helena POSPÍŠILOVÁ, Ph.D.
Členové: Doc. Dr. Rudolf SMAHEL, Th.D.
PhDr. Gabriela ŠARNÍKOVÁ, PhD.
Mgr. Petr FOJTÍK