Bakalářská práce se zabývá fundraisingem neziskové organizace Iskérka o.p.s.
V teoretické části jsou zahrnuty kapitoly o členění národního hospodářství, neziskovém sektoru, fundraisingu v neziskovém sektoru, public relations, lobbing a charakteristika organizace Iskérka o.p.s.
Praktická část je zaměřena především na analýzu a deskripci fundraisingu neziskové organizace Iskérka o.p.s. a návrh, jak by mohla organizace fundraising zefektivnit.
Anotace v angličtině
This bachleor thesis deals with fundraising of non-profit organization Iskérka o.p.s. Theoretical part contains chapters about division of National economy, non-profit sector, fundraising in non-profit sector, public relations, lobbying and the charakteristic of the Iskérka o.p.s. organization.
Practical part focuses mainly on analysis and description of fundraising of non-profit organization Iskérka o.p.s. and a proposal how could the organization make the fundraising more effective.
Klíčová slova
Národní hospodářství, neziskový sektor, obecně prospěšná společnost, fundraising, fundraisingové metody, fundraisingové zásady, fundraisingové strategie, public relations, lobbing, Iskérka o.p.s.
Klíčová slova v angličtině
National economy, non-profit sector, public benefit company, fundraising, fundraising methods, fundraising principles, fundraising strategies, public relations, lobbying, Iskérka o.p.s.
Rozsah průvodní práce
65 s. (119 619 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá fundraisingem neziskové organizace Iskérka o.p.s.
V teoretické části jsou zahrnuty kapitoly o členění národního hospodářství, neziskovém sektoru, fundraisingu v neziskovém sektoru, public relations, lobbing a charakteristika organizace Iskérka o.p.s.
Praktická část je zaměřena především na analýzu a deskripci fundraisingu neziskové organizace Iskérka o.p.s. a návrh, jak by mohla organizace fundraising zefektivnit.
Anotace v angličtině
This bachleor thesis deals with fundraising of non-profit organization Iskérka o.p.s. Theoretical part contains chapters about division of National economy, non-profit sector, fundraising in non-profit sector, public relations, lobbying and the charakteristic of the Iskérka o.p.s. organization.
Practical part focuses mainly on analysis and description of fundraising of non-profit organization Iskérka o.p.s. and a proposal how could the organization make the fundraising more effective.
Klíčová slova
Národní hospodářství, neziskový sektor, obecně prospěšná společnost, fundraising, fundraisingové metody, fundraisingové zásady, fundraisingové strategie, public relations, lobbing, Iskérka o.p.s.
Klíčová slova v angličtině
National economy, non-profit sector, public benefit company, fundraising, fundraising methods, fundraising principles, fundraising strategies, public relations, lobbying, Iskérka o.p.s.
Zásady pro vypracování
Náplní bakalářské práce bude analýza současné marketingové strategie neziskové organizace Kamarád Rožnov o.p.s., analýza financování této organizace
Teoretická část: charakteristika neziskové organizace a možnosti jejího financování a marketingu, vysvětlení principů, metod a technik fundraisingu.
Praktická část: analýza zdrojů financování, analýza současné marketingové strategie neziskové organizace, návrh dalších možností získání finančních prostředků pro organizaci.
Zásady pro vypracování
Náplní bakalářské práce bude analýza současné marketingové strategie neziskové organizace Kamarád Rožnov o.p.s., analýza financování této organizace
Teoretická část: charakteristika neziskové organizace a možnosti jejího financování a marketingu, vysvětlení principů, metod a technik fundraisingu.
Praktická část: analýza zdrojů financování, analýza současné marketingové strategie neziskové organizace, návrh dalších možností získání finančních prostředků pro organizaci.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, R. Marketing neziskového sektoru. 1 vydání. Zlín: UTB, 2006. 156 s. ISBN 80-7318-438-2.
MARKOVÁ, H. FUNDRAISING 96 ? Finanční zdroje pro neziskové organizace. Praha: Pražské regionální centrum Asociace Brontosaura, 1996. 224 s. ISBN 80-900189-7-1.
NORTON, M. Praktický průvodce fundraisingem pro neziskové organizace. Praha: Nadace Via, 2003. 85 s. bez ISBN
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, R. Marketing neziskového sektoru. 1 vydání. Zlín: UTB, 2006. 156 s. ISBN 80-7318-438-2.
MARKOVÁ, H. FUNDRAISING 96 ? Finanční zdroje pro neziskové organizace. Praha: Pražské regionální centrum Asociace Brontosaura, 1996. 224 s. ISBN 80-900189-7-1.
NORTON, M. Praktický průvodce fundraisingem pro neziskové organizace. Praha: Nadace Via, 2003. 85 s. bez ISBN