Informace o kvalifikační práci Analýza a návrh marketingové komunikace prostřednictvím on-line médií - případová studie Olomoucký tvarůžkový festival Olomouc
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu minulých ročníku Olomouckého Tvarůžkového festivalu z pohledu využití moderních marketingových nástrojů. Cílem práce je zpracovat analýzu marketingové komunikace s využitím on-line médií při pořádání Olomouckého tvarůžkového festivalu a vypracovat návrh pro další ročníky. Pro splnění cíle byla použita metoda sběru dat z analytických nástrojů Google Analytics a Facebookové metriky a analýza marketingové komunikace. Výsledky ukazují, že propagace formou on-line médií je vedena úspěšně a návštěvnost festivalu má vzestupnou tendenci.
Anotace v angličtině
The master's thesis focuses on the analysis of previous years of the Cheese Festival in Olomouc in terms of the use of modern marketing tools. Focusing on the processing of marketing communications with the benefits of online media in organizing the Cheese Festival in Olomouc and proposal for the next years. The data collection method from Google Analytics and Facebook metrics and analysis of marketing communication were used to meet. The goals. results that promote forms of online media are being conducted and festival attendance is on an upward trend.
Klíčová slova
Olomoucký tvarůžkový festival, propagace, Statutární město Olomouc, cestovní ruch
Klíčová slova v angličtině
Olomouc Cheese Festival, promotion, City of Olomouc, tourism
Rozsah průvodní práce
88 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu minulých ročníku Olomouckého Tvarůžkového festivalu z pohledu využití moderních marketingových nástrojů. Cílem práce je zpracovat analýzu marketingové komunikace s využitím on-line médií při pořádání Olomouckého tvarůžkového festivalu a vypracovat návrh pro další ročníky. Pro splnění cíle byla použita metoda sběru dat z analytických nástrojů Google Analytics a Facebookové metriky a analýza marketingové komunikace. Výsledky ukazují, že propagace formou on-line médií je vedena úspěšně a návštěvnost festivalu má vzestupnou tendenci.
Anotace v angličtině
The master's thesis focuses on the analysis of previous years of the Cheese Festival in Olomouc in terms of the use of modern marketing tools. Focusing on the processing of marketing communications with the benefits of online media in organizing the Cheese Festival in Olomouc and proposal for the next years. The data collection method from Google Analytics and Facebook metrics and analysis of marketing communication were used to meet. The goals. results that promote forms of online media are being conducted and festival attendance is on an upward trend.
Klíčová slova
Olomoucký tvarůžkový festival, propagace, Statutární město Olomouc, cestovní ruch
Klíčová slova v angličtině
Olomouc Cheese Festival, promotion, City of Olomouc, tourism