Informace o kvalifikační práci Posouzení činnosti praktikantů FTK UP na učitelských praxích z tělesné výchovy se zaměřením na využívání specifických didaktických forem.
- Pro tuto VŠKP nejsou definovány žádné údaje, u kterých by bylo požadováno jejich vyplnění.
Hlavní téma
Posouzení činnosti praktikantů FTK UP na učitelských praxích z tělesné výchovy se zaměřením na využívání specifických didaktických forem.
Hlavní téma v angličtině
Activities assessment of the teacher´s trainees of the Faculty of Physical Culture Palacký University during their teaching practise of Physical Education with focus on the specific didactic forms application
Název dle studenta
Posouzení činnosti praktikantů FTK UP na učitelských praxích z tělesné výchovy se zaměřením na využívání specifických didaktických forem.
Název dle studenta v angličtině
Activities assessment of the teacher´s trainees of the Faculty of Physical Culture Palacký University during their teaching practise of Physical Education with focus on the specific didactic forms application
Cílem diplomové práce je diagnostikovat výsledky praktikantů Fakulty tělesné kultury Univerzity Palackého na učitelských praxích tělesné výchovy v letech 2015 až 2020. Při diagnostice jsem se zaměřila na využití specifických didaktických forem během řízení vyučovacích jednotek TV. Dílčími cíli je procentuální porovnání úspěšnosti studentů na pedagogických praxích, úspěšnosti u jednotlivých otázek ve formuláři Posouzení praktikanta na pedagogických praxích, najít vhodná doporučení studentům FTK pro zlepšení řízení hodiny TV a porovnání výsledků při využívání specifických didaktických forem mezi praktikanty FTK UP a již působícími učiteli.
Vyhodnocení dat probíhalo pomocí formuláře Posouzení praktikanta na pedagogických praxích.
Z vyhodnocení formulářů je zřejmé, že rozdíl mezi výsledky praktikantů FTK UP v první a druhé praxi je minimální.
Anotace v angličtině
Aim of the master´s thesis is to diagnose a results of a trainees of the Faculty of Physical Culture of the Palacký University Olomouc during their teaching practise of the Physical Education lessons from year 2015 to 2020. At the diagnosis I focused on application of the specific didactic forms during Physical Education lessons. Partial goals of the thesis are percentage comparison of the student´s success rate during their Teaching practise, success rate of each question included in the form Assessment of the Trainee on Teaching Practise, to define recommendations for students of the Faculty of Physical Culture to improve Physical Education lessons management and to compare results of application of the specific didactic forms among the trainees of the Faculty of Physical Culture of the Palacký University and a experienced teachers.
The data evaluation was done from filled forms Assessment of the Trainee on Teaching Practise.
It is obvious from the filled forms, that a difference between trainees results in the first and second practise is minimal.
didactic of Physical Education, didactic forms, management forms, trainees evaluation
Rozsah průvodní práce
69 s. (12 908 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je diagnostikovat výsledky praktikantů Fakulty tělesné kultury Univerzity Palackého na učitelských praxích tělesné výchovy v letech 2015 až 2020. Při diagnostice jsem se zaměřila na využití specifických didaktických forem během řízení vyučovacích jednotek TV. Dílčími cíli je procentuální porovnání úspěšnosti studentů na pedagogických praxích, úspěšnosti u jednotlivých otázek ve formuláři Posouzení praktikanta na pedagogických praxích, najít vhodná doporučení studentům FTK pro zlepšení řízení hodiny TV a porovnání výsledků při využívání specifických didaktických forem mezi praktikanty FTK UP a již působícími učiteli.
Vyhodnocení dat probíhalo pomocí formuláře Posouzení praktikanta na pedagogických praxích.
Z vyhodnocení formulářů je zřejmé, že rozdíl mezi výsledky praktikantů FTK UP v první a druhé praxi je minimální.
Anotace v angličtině
Aim of the master´s thesis is to diagnose a results of a trainees of the Faculty of Physical Culture of the Palacký University Olomouc during their teaching practise of the Physical Education lessons from year 2015 to 2020. At the diagnosis I focused on application of the specific didactic forms during Physical Education lessons. Partial goals of the thesis are percentage comparison of the student´s success rate during their Teaching practise, success rate of each question included in the form Assessment of the Trainee on Teaching Practise, to define recommendations for students of the Faculty of Physical Culture to improve Physical Education lessons management and to compare results of application of the specific didactic forms among the trainees of the Faculty of Physical Culture of the Palacký University and a experienced teachers.
The data evaluation was done from filled forms Assessment of the Trainee on Teaching Practise.
It is obvious from the filled forms, that a difference between trainees results in the first and second practise is minimal.
didactic of Physical Education, didactic forms, management forms, trainees evaluation
Zásady pro vypracování
Cílem této práce je vytvořit audiovizuální záznam didaktických forem využívaných v tělesné výchově.
Struktura práce:
Obsahová analýza výuky předmětů "teorie a metodika tělesné výchovy" ve studijních plánech profesní přípravy učitelů TV na VŠ v ČR případně v zahraničí.
Obsahová analýza výuky "didaktických forem v tělesné výchově" ve studijních plánech na VŠ v ČR, případně v zahraničí.
Tvorba scénáře audiovizuálního záznamu nejvíce využívaných didaktických forem ve školní praxi.
Realizace audiovizuálního záznamu didaktických forem.
Záznam bude využíván jako distanční opora při výuce předmětů na FTK UP Olomouc
Zásady pro vypracování
Cílem této práce je vytvořit audiovizuální záznam didaktických forem využívaných v tělesné výchově.
Struktura práce:
Obsahová analýza výuky předmětů "teorie a metodika tělesné výchovy" ve studijních plánech profesní přípravy učitelů TV na VŠ v ČR případně v zahraničí.
Obsahová analýza výuky "didaktických forem v tělesné výchově" ve studijních plánech na VŠ v ČR, případně v zahraničí.
Tvorba scénáře audiovizuálního záznamu nejvíce využívaných didaktických forem ve školní praxi.
Realizace audiovizuálního záznamu didaktických forem.
Záznam bude využíván jako distanční opora při výuce předmětů na FTK UP Olomouc