Bakalářská práce se zabývá uplatněním orientačních prvků v programech zážitkové
pedagogiky. V teoretické části jsou popsány jednotlivé orientační sporty a jejich disciplíny. Dále se práce věnuje tématu zážitkové pedagogiky a volného času, zejména v kontextu pohybové aktivity. Cílem této práce je vytvořit zásobník her použitelný v programech zážitkové pedagogiky.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the application of orienteering elements in
experiential education programs. In the theoretical part are described individual orienteering sports and their disciplines. Furthermore, the thesis deals with the theme of experiential education and leisure time, especially in the context of physical activity. The aim of this work is to create a stack of games usable in experiential education programs.
Klíčová slova
orientační sporty, volný čas, zážitková pedagogika
Klíčová slova v angličtině
orienteering, leisure time, experiential education
Rozsah průvodní práce
49 s. (56 096 bez mezer)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá uplatněním orientačních prvků v programech zážitkové
pedagogiky. V teoretické části jsou popsány jednotlivé orientační sporty a jejich disciplíny. Dále se práce věnuje tématu zážitkové pedagogiky a volného času, zejména v kontextu pohybové aktivity. Cílem této práce je vytvořit zásobník her použitelný v programech zážitkové pedagogiky.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the application of orienteering elements in
experiential education programs. In the theoretical part are described individual orienteering sports and their disciplines. Furthermore, the thesis deals with the theme of experiential education and leisure time, especially in the context of physical activity. The aim of this work is to create a stack of games usable in experiential education programs.
Klíčová slova
orientační sporty, volný čas, zážitková pedagogika
Klíčová slova v angličtině
orienteering, leisure time, experiential education