Vymezení pojmů a teoretických východisek v kazuistice.
Vymezení pojmu lehká mentální retardace.
Příprava případové studie.
Realizace případové studie, vlastní šetření.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Vlastní shrnutí.
Anotace v angličtině
Definition of terms and theoretical background in a case study.
Definition of the term mild mental retardation.
Case study preparation.
Realization of case study, own investigation.
Processing and evaluation of acquired data, including their interpretation.
Custom summary.
Klíčová slova
případová studie, lehké mentální postižení
Klíčová slova v angličtině
case study, mild mental disability
Rozsah průvodní práce
37
Jazyk
CZ
Anotace
Vymezení pojmů a teoretických východisek v kazuistice.
Vymezení pojmu lehká mentální retardace.
Příprava případové studie.
Realizace případové studie, vlastní šetření.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Vlastní shrnutí.
Anotace v angličtině
Definition of terms and theoretical background in a case study.
Definition of the term mild mental retardation.
Case study preparation.
Realization of case study, own investigation.
Processing and evaluation of acquired data, including their interpretation.
Custom summary.
Klíčová slova
případová studie, lehké mentální postižení
Klíčová slova v angličtině
case study, mild mental disability
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek v kazuistice.
Příprava případové studie.
Realizace případové studie, vlastní šetření, terapeutické postupy.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Vlastní shrnutí.
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek v kazuistice.
Příprava případové studie.
Realizace případové studie, vlastní šetření, terapeutické postupy.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Vlastní shrnutí.
Seznam doporučené literatury
DIVOKÁ, Jana a kol. 2017. Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole. Praha: Pasparta Publishing. ISBN 978-80-881163-72-5
HRABAL VL., st., HRABAL, VL., ml. 2004. Diagnostika Pedagogickopsychologická diagnostika žáka s úvodem do diagnostické aplikace statistiky. Praha: Karolinum. ISBN 80-246-0319-5
MERTIN, V., KREJČOVÁ, L., 2016. Metody a postupy poznávání žáka. Praha:Wolters Kluwer ČR. ISBN 978-80-7552-014-2
PŘINOSILOVÁ, D. 2007. Diagnostika ve speciální pedagogice. Brno: Paido. ISBN 978-80-7315-142-3
SLAVÍK, j., STARÁ, J., ULIČNÁ, K., NAJVAR, P., et al., 2017. Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání. Brno: Masarykova univerzita. ISBN 978-80-210-8758-3
ŠVARCOVÁ, I. 2011. Mentální retardace. Praha: Portál, s. r. o., ISBN 978-80-7367-889-0
Seznam doporučené literatury
DIVOKÁ, Jana a kol. 2017. Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole. Praha: Pasparta Publishing. ISBN 978-80-881163-72-5
HRABAL VL., st., HRABAL, VL., ml. 2004. Diagnostika Pedagogickopsychologická diagnostika žáka s úvodem do diagnostické aplikace statistiky. Praha: Karolinum. ISBN 80-246-0319-5
MERTIN, V., KREJČOVÁ, L., 2016. Metody a postupy poznávání žáka. Praha:Wolters Kluwer ČR. ISBN 978-80-7552-014-2
PŘINOSILOVÁ, D. 2007. Diagnostika ve speciální pedagogice. Brno: Paido. ISBN 978-80-7315-142-3
SLAVÍK, j., STARÁ, J., ULIČNÁ, K., NAJVAR, P., et al., 2017. Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání. Brno: Masarykova univerzita. ISBN 978-80-210-8758-3
ŠVARCOVÁ, I. 2011. Mentální retardace. Praha: Portál, s. r. o., ISBN 978-80-7367-889-0