Diplomantka provede žánrovou analýzu pořadu The Living and the Dead (2016, BBC One). Jedná se hororový seriál spadající do subžánru folk horor. Pro folk horor je typický konflikt interní komunity s externími jedinci a také konflikt pokroku a tradice. To pořad naplňuje a zároveň přichází s novými způsoby reprezentace těchto narativů. Cílem bakalářské práce je určit, jak pořad The Living and the Dead subžánr inovuje, aniž by se odchýlil od jeho konvencí. K analýze diplomantka využije metodu sociální konvence Andrew Tudora.
Anotace v angličtině
Undergraduate student will write genre analysis of TV series The Living and the Dead (2016, BBC One). It is horror TV series belonging to folk horror subgenre. Folk horror is known for the topic of conflict between internal community and externí individuals and conflict between progress and tradition. The TV series is fullfiling these requirements but The show is also comming up with new ways of representation of these narratives. The goal of this undergraduate theses is to determine how is the subvence inovated within The TV series The Living and The Dead. Undergraduate student is using Andrew Tudor's method of Social Convention to writer the analysis.
Klíčová slova
horor, folk horor, TV horor, žánr, subžánr, The Living and the Dead
Klíčová slova v angličtině
horror, folk horror, TV horror, genre, sub-genre, The Living and the Dead
Rozsah průvodní práce
45 s. (76 659 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomantka provede žánrovou analýzu pořadu The Living and the Dead (2016, BBC One). Jedná se hororový seriál spadající do subžánru folk horor. Pro folk horor je typický konflikt interní komunity s externími jedinci a také konflikt pokroku a tradice. To pořad naplňuje a zároveň přichází s novými způsoby reprezentace těchto narativů. Cílem bakalářské práce je určit, jak pořad The Living and the Dead subžánr inovuje, aniž by se odchýlil od jeho konvencí. K analýze diplomantka využije metodu sociální konvence Andrew Tudora.
Anotace v angličtině
Undergraduate student will write genre analysis of TV series The Living and the Dead (2016, BBC One). It is horror TV series belonging to folk horror subgenre. Folk horror is known for the topic of conflict between internal community and externí individuals and conflict between progress and tradition. The TV series is fullfiling these requirements but The show is also comming up with new ways of representation of these narratives. The goal of this undergraduate theses is to determine how is the subvence inovated within The TV series The Living and The Dead. Undergraduate student is using Andrew Tudor's method of Social Convention to writer the analysis.
Klíčová slova
horor, folk horor, TV horor, žánr, subžánr, The Living and the Dead
Klíčová slova v angličtině
horror, folk horror, TV horror, genre, sub-genre, The Living and the Dead
Zásady pro vypracování
Diplomantka provede žánrovou analýzu pořadu The Living and the Dead (2016, BBC One). Jedná se hororový seriál spadající do subžánru folk horor. Pro folk horor je typický konflikt interní komunity s externími jedinci a také konflikt pokroku a tradice. To pořad naplňuje a zároveň přichází s novými způsoby reprezentace těchto narativů. Cílem bakalářské práce je určit, jak pořad The Living and the Dead subžánr inovuje, aniž by se odchýlil od jeho konvencí. K analýze diplomantka využije metodu sociální konvence Andrew Tudora.
Zásady pro vypracování
Diplomantka provede žánrovou analýzu pořadu The Living and the Dead (2016, BBC One). Jedná se hororový seriál spadající do subžánru folk horor. Pro folk horor je typický konflikt interní komunity s externími jedinci a také konflikt pokroku a tradice. To pořad naplňuje a zároveň přichází s novými způsoby reprezentace těchto narativů. Cílem bakalářské práce je určit, jak pořad The Living and the Dead subžánr inovuje, aniž by se odchýlil od jeho konvencí. K analýze diplomantka využije metodu sociální konvence Andrew Tudora.
Seznam doporučené literatury
CHALUPA, Jiří. Dějiny Argentiny, Uruquaye, Chile. Praha: Nakladatelství Lidové noviny, 1999. HARBISON, W. A. Evita; Saint or Sinner? New York: St. Martin's Paperbacks, 1996. Rodriguez, Christina Alverez. Evita Peron Historical Research Foundation. 1998. http://www.evitaperon.org/evita_the_opera.htm#.Wvvq9YiFPIU PROSTĚJOVSKÝ, Michael. Muzikál expres: malý průvodce velkým muzikálem. Brno: Větrné mlýny, 2008. JANATOVÁ, Alice. Zachování významového invariantu v překladech anglického muzikálu Evita pro různá média. Praha: 2003. Evita, libreto Tim Rice, červen 2012 (označováno jako "New Broadway Cast Recording"). 36 stran, Evita, překlad libreta Michael Prostějovský, září 2011. Divadlo J. K. Tyla v Plzni. Stage: 'Evita' Musical Perón. New York Times [online]. New York: New York Times, 1979, Sept. 26, 1979 [cit. 2018-05-16]. Dostupné z: https://www.nytimes.com/1979/09/26/archives/stage-evita-a-musical-peron-ambitions-progress.html Recenze obou inscenací. Videozáznamy obou inscenací.
Seznam doporučené literatury
CHALUPA, Jiří. Dějiny Argentiny, Uruquaye, Chile. Praha: Nakladatelství Lidové noviny, 1999. HARBISON, W. A. Evita; Saint or Sinner? New York: St. Martin's Paperbacks, 1996. Rodriguez, Christina Alverez. Evita Peron Historical Research Foundation. 1998. http://www.evitaperon.org/evita_the_opera.htm#.Wvvq9YiFPIU PROSTĚJOVSKÝ, Michael. Muzikál expres: malý průvodce velkým muzikálem. Brno: Větrné mlýny, 2008. JANATOVÁ, Alice. Zachování významového invariantu v překladech anglického muzikálu Evita pro různá média. Praha: 2003. Evita, libreto Tim Rice, červen 2012 (označováno jako "New Broadway Cast Recording"). 36 stran, Evita, překlad libreta Michael Prostějovský, září 2011. Divadlo J. K. Tyla v Plzni. Stage: 'Evita' Musical Perón. New York Times [online]. New York: New York Times, 1979, Sept. 26, 1979 [cit. 2018-05-16]. Dostupné z: https://www.nytimes.com/1979/09/26/archives/stage-evita-a-musical-peron-ambitions-progress.html Recenze obou inscenací. Videozáznamy obou inscenací.
Přílohy volně vložené
--
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka vyznačila cíl práce, metody a dosažené výsledky. Uspokojivě odpověděla na všechny otázky, reagovala na podněty z posudků.
Práce byla zkontrolována systémem These. Není plagiátem.
Diplomantka odevzdala 1 výtisk DP.