Práce popisuje možnosti eliminace agresivního chování u dětí mladšího školního věku. Možnosti volnočasových aktivit, které zmírňují agresivní chování jedince
Anotace v angličtině
The work describes possibilities of elimination of aggressive behavior in younger school children. Possibilities of leisure activities that mitigate the aggressive behavior of the individual.
Klíčová slova
Aggression, aggression, anger, leisure, sport, younger school age
Klíčová slova v angličtině
Agrese, agresivita, hněv, volný čas, sport, mladší školní věk
Rozsah průvodní práce
27
Jazyk
CZ
Anotace
Práce popisuje možnosti eliminace agresivního chování u dětí mladšího školního věku. Možnosti volnočasových aktivit, které zmírňují agresivní chování jedince
Anotace v angličtině
The work describes possibilities of elimination of aggressive behavior in younger school children. Possibilities of leisure activities that mitigate the aggressive behavior of the individual.
Klíčová slova
Aggression, aggression, anger, leisure, sport, younger school age
Klíčová slova v angličtině
Agrese, agresivita, hněv, volný čas, sport, mladší školní věk
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerže a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek vztahujících se k rizikovému a problémovému chování ve školním prostředí i mimo něj a eliminace těchto projevů chování prostřednictvím vhodného využití volného času.
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerže a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek vztahujících se k rizikovému a problémovému chování ve školním prostředí i mimo něj a eliminace těchto projevů chování prostřednictvím vhodného využití volného času.
Seznam doporučené literatury
ČÁP, J., MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha: portál, 2001, s. 655, ISBN
978-80-7367-273-7.
MÁČEK, M., MÁČKOVÁ, J. Fyziologie tělesných cvičení. Masarykova univerzita v Brně, 1997, ISBN: 978-80-247-2310-5.
BENDL, Stanislav. 2015. Vychovatelství: učebnice teoretických základů oboru. Praha: Grada, 306 s. Pedagogika. ISBN 978-80-247-4248-9.
GRECMANOVÁ, Helena. 2008. Klima školy. Olomouc: Hanex, 209 s.. Edukace. ISBN 978- 80-7409-010-3.
KOLÁŘ, Michal. 2005. Bolest šikanování. Vyd. 2. Praha: Portál, 256 s. ISBN 8073670143.
KNOTOVÁ, Dana. 2014. Školní poradenství. Praha: Grada, 258 s. Pedagogika. ISBN 978-80-247-4502-2.
PÁVKOVÁ, Jiřina. Pedagogika volného času. Teorie, praxe a perspektivy výchovy mimo vyučování a zařízení volného času. 3., aktualiz. vyd. Praha: Portál, 2002, 231 s. ISBN 80-7178-711-6.
Seznam doporučené literatury
ČÁP, J., MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha: portál, 2001, s. 655, ISBN
978-80-7367-273-7.
MÁČEK, M., MÁČKOVÁ, J. Fyziologie tělesných cvičení. Masarykova univerzita v Brně, 1997, ISBN: 978-80-247-2310-5.
BENDL, Stanislav. 2015. Vychovatelství: učebnice teoretických základů oboru. Praha: Grada, 306 s. Pedagogika. ISBN 978-80-247-4248-9.
GRECMANOVÁ, Helena. 2008. Klima školy. Olomouc: Hanex, 209 s.. Edukace. ISBN 978- 80-7409-010-3.
KOLÁŘ, Michal. 2005. Bolest šikanování. Vyd. 2. Praha: Portál, 256 s. ISBN 8073670143.
KNOTOVÁ, Dana. 2014. Školní poradenství. Praha: Grada, 258 s. Pedagogika. ISBN 978-80-247-4502-2.
PÁVKOVÁ, Jiřina. Pedagogika volného času. Teorie, praxe a perspektivy výchovy mimo vyučování a zařízení volného času. 3., aktualiz. vyd. Praha: Portál, 2002, 231 s. ISBN 80-7178-711-6.