Projekt na téma "Multikulturní projekt - Řecký týden" je určen pro klienty ve věku od 11-12 let z organizace Dětský domov a školní jídelna Šance Olomouc. Cílem tohoto projektu je rozšíření znalostí z oblasti cestovního ruchu a poznání Řecké země a její kultury. Projekt je zaměřen na volný čas a rozvoj poznávacích schopností této cílové skupiny.
Anotace v angličtině
The project on the topic "Multicultural project - Greek Week" is designed for clients aged 11-12 from the organization Dětský domov a školní jídelna Šance Olomouc. The aim of this project is to expand knowledge in the field of tourism and knowledge of the Greek country and its culture. The project is focused on leisure time and the development of cognitive skills of this target group.
Klíčová slova
multikulturní, cílová skupina, volný čas, dovednosti, dětský domov, Řecko, cestování
Klíčová slova v angličtině
multicultural, target group, leisure time, skills, children's Home, Greece, travel
Rozsah průvodní práce
49
Jazyk
CZ
Anotace
Projekt na téma "Multikulturní projekt - Řecký týden" je určen pro klienty ve věku od 11-12 let z organizace Dětský domov a školní jídelna Šance Olomouc. Cílem tohoto projektu je rozšíření znalostí z oblasti cestovního ruchu a poznání Řecké země a její kultury. Projekt je zaměřen na volný čas a rozvoj poznávacích schopností této cílové skupiny.
Anotace v angličtině
The project on the topic "Multicultural project - Greek Week" is designed for clients aged 11-12 from the organization Dětský domov a školní jídelna Šance Olomouc. The aim of this project is to expand knowledge in the field of tourism and knowledge of the Greek country and its culture. The project is focused on leisure time and the development of cognitive skills of this target group.
Klíčová slova
multikulturní, cílová skupina, volný čas, dovednosti, dětský domov, Řecko, cestování
Klíčová slova v angličtině
multicultural, target group, leisure time, skills, children's Home, Greece, travel
Zásady pro vypracování
Student pracuje systematicky a samostatně. Při zpracování kvalifikační práce se řídí pokyny vedoucího práce. Student pravidelně (minimálně jednou měsíčně) konzultuje se svým vedoucím práce výsledky své činnosti na kvalifikační práci. Nejpozději do ukončení letního zkouškového období předposledního ročníku studia studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci osnovu kvalifikační práce a text alespoň jedné kapitoly. Po schválení osnovy a předložené kapitoly kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu první zápočet (KKV/SBPR1).
Nejpozději do ukončení zimního semestru posledního ročníku studia studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci text všech dalších kapitol. Po schválení textu všech dalších kapitol kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu druhý zápočet (KKV/SBPR2).
Nejpozději 1 měsíc před termínem do kterého je potřeba splnit všechny studijní povinnosti studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci a schválení celou kvalifikační práci. Po schválení celé kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu třetí zápočet (KKV/SBPR3).
Vedoucí práce stanovuje rozsah a počet konzultací dle potřeb studujícího s ohledem na své časové možnosti. Opakované neplnění těchto zásad pro vypracování ze strany studujícího opravňuje vedoucího k odstoupení od vedení kvalifikační práce.
Zásady pro vypracování
Student pracuje systematicky a samostatně. Při zpracování kvalifikační práce se řídí pokyny vedoucího práce. Student pravidelně (minimálně jednou měsíčně) konzultuje se svým vedoucím práce výsledky své činnosti na kvalifikační práci. Nejpozději do ukončení letního zkouškového období předposledního ročníku studia studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci osnovu kvalifikační práce a text alespoň jedné kapitoly. Po schválení osnovy a předložené kapitoly kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu první zápočet (KKV/SBPR1).
Nejpozději do ukončení zimního semestru posledního ročníku studia studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci text všech dalších kapitol. Po schválení textu všech dalších kapitol kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu druhý zápočet (KKV/SBPR2).
Nejpozději 1 měsíc před termínem do kterého je potřeba splnit všechny studijní povinnosti studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci a schválení celou kvalifikační práci. Po schválení celé kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu třetí zápočet (KKV/SBPR3).
Vedoucí práce stanovuje rozsah a počet konzultací dle potřeb studujícího s ohledem na své časové možnosti. Opakované neplnění těchto zásad pro vypracování ze strany studujícího opravňuje vedoucího k odstoupení od vedení kvalifikační práce.
Seznam doporučené literatury
BEILEY, Gerry. Poznáváme peníze: rozvíjejte finanční gramotnost nejmenších dětí. Brno: Edika, 2013.
ČAPEK, Robert. Moderní didaktika: lexikon výukových a hodnotících metod. Praha: Grada Publishing, a.s., ISBN 978-80-247-3450-7
Diagnostika školní zralosti. Praha: Raabe, Školní zralost. ISBN 978-80-87553-52-7
HELUS, Zdeněk. Vyznat se v dětech. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1987
KIYOSAKI, Robert T. a Sharon L. Lechter. Bohatý táta, chudý táta pro mladé: co vás škola o penězích nenaučí. Praha: Pragma, 2005, ISBN 80-7205-199-7
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Výzkumný ústav pedagogický v Praze 2006.
ŠULC, Petr. Naučme se hospodařit: finanční gramotnost pro 1. stupeň ZŠ. Praha: Pierot, 2014.
Seznam doporučené literatury
BEILEY, Gerry. Poznáváme peníze: rozvíjejte finanční gramotnost nejmenších dětí. Brno: Edika, 2013.
ČAPEK, Robert. Moderní didaktika: lexikon výukových a hodnotících metod. Praha: Grada Publishing, a.s., ISBN 978-80-247-3450-7
Diagnostika školní zralosti. Praha: Raabe, Školní zralost. ISBN 978-80-87553-52-7
HELUS, Zdeněk. Vyznat se v dětech. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1987
KIYOSAKI, Robert T. a Sharon L. Lechter. Bohatý táta, chudý táta pro mladé: co vás škola o penězích nenaučí. Praha: Pragma, 2005, ISBN 80-7205-199-7
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Výzkumný ústav pedagogický v Praze 2006.
ŠULC, Petr. Naučme se hospodařit: finanční gramotnost pro 1. stupeň ZŠ. Praha: Pierot, 2014.