Bakalářský projekt se zabývá vytvořením atletického kroužku pro děti mladšího školního věku v obci Kuželov. Teoretická část je zaměřená na historii atletiky, jejím vývoji a významu. Dále na strukturou a stavbou tréninku. Praktická část se zabývá vytvářením tréninkových jednotek pro děti mladšího školního věku.
Anotace v angličtině
The bachelor project is concerned with creating athletics after-school club for children of primary school age in village Kuželov. The theoretical part is focused on the history, development and purpose of athletics. Furthemore, it deals with ctructure and composition of the training unit. The practical part is concered with making up the training units for children of primary school age.
Klíčová slova
Atletika, děti mladšího školního věku, trenér, tréninková jednotka.
Klíčová slova v angličtině
Athletics,children of primary school age, coach, training unit.
Rozsah průvodní práce
57 s. (78 353)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářský projekt se zabývá vytvořením atletického kroužku pro děti mladšího školního věku v obci Kuželov. Teoretická část je zaměřená na historii atletiky, jejím vývoji a významu. Dále na strukturou a stavbou tréninku. Praktická část se zabývá vytvářením tréninkových jednotek pro děti mladšího školního věku.
Anotace v angličtině
The bachelor project is concerned with creating athletics after-school club for children of primary school age in village Kuželov. The theoretical part is focused on the history, development and purpose of athletics. Furthemore, it deals with ctructure and composition of the training unit. The practical part is concered with making up the training units for children of primary school age.
Klíčová slova
Atletika, děti mladšího školního věku, trenér, tréninková jednotka.
Klíčová slova v angličtině
Athletics,children of primary school age, coach, training unit.
Zásady pro vypracování
Student pracuje systematicky a samostatně. Při zpracovávání kvalifikační práce se řídí pokyny vedoucího práce. Student pravidelně (minimálně jednou měsíčně) konzultuje se svým vedoucím práce výsledky své činnosti na kvalifikační práci. Nejpozději do ukončení zkouškového období letního semestru předposledního ročníku studia studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci osnovu kvalifikační práce a text alespoň jedné kapitoly. Po schválení osnovy a předložené kapitoly kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu zápočet. Nejpozději do poloviny (leden) posledního ročníku studia studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci text všech dalších kapitol. Po schválení předloženého textu kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu další zápočet. Nejpozději 1 měsíc před termínem, do kterého je potřeba splnit všechny studijní povinnosti studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci a schválení celou kvalifikační práci. Po schválení celé kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu poslední zápočet. Vedoucí práce stanovuje rozsah a počet konzultací dle potřeb studujícího s ohledem na své časové možnosti. Opakované neplnění těchto zásad pro vypracování ze strany studujícího opravňuje vedoucího práce k odstoupení od vedení kvalifikační práce.
Zásady pro vypracování
Student pracuje systematicky a samostatně. Při zpracovávání kvalifikační práce se řídí pokyny vedoucího práce. Student pravidelně (minimálně jednou měsíčně) konzultuje se svým vedoucím práce výsledky své činnosti na kvalifikační práci. Nejpozději do ukončení zkouškového období letního semestru předposledního ročníku studia studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci osnovu kvalifikační práce a text alespoň jedné kapitoly. Po schválení osnovy a předložené kapitoly kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu zápočet. Nejpozději do poloviny (leden) posledního ročníku studia studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci text všech dalších kapitol. Po schválení předloženého textu kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu další zápočet. Nejpozději 1 měsíc před termínem, do kterého je potřeba splnit všechny studijní povinnosti studující předloží vedoucímu práce ke konzultaci a schválení celou kvalifikační práci. Po schválení celé kvalifikační práce udělí vedoucí práce studujícímu poslední zápočet. Vedoucí práce stanovuje rozsah a počet konzultací dle potřeb studujícího s ohledem na své časové možnosti. Opakované neplnění těchto zásad pro vypracování ze strany studujícího opravňuje vedoucího práce k odstoupení od vedení kvalifikační práce.
Seznam doporučené literatury
DUFOUR, M. Pohybové schopnosti v tréninku - rychlost. Mladá fronta, 2015. 280 s. ISBN 978-80-204-3461-6.
JEŘÁBEK, P. Atletická příprava. Grada, 2008. 192 s. EAN 24761404.
KAPLAN, A. VÁLKOVÁ, N. Atletika pro děti a jejich rodiče, učitele a trenéry. Olimpia, 2009. 122 s. ISBN 978-80-7376-156-1.
PERIČ, P. Sportovní příprava dětí. Grada, 2012. 176 s. ISBN 978-80-247-4218-2.
PERIČ, P. Sportovní příprava dětí II. Grada, 2012. 112 s. ISBN 978-80-247-4219-9.
WALTERS, M. Strečink. Grada, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-763-X.
Seznam doporučené literatury
DUFOUR, M. Pohybové schopnosti v tréninku - rychlost. Mladá fronta, 2015. 280 s. ISBN 978-80-204-3461-6.
JEŘÁBEK, P. Atletická příprava. Grada, 2008. 192 s. EAN 24761404.
KAPLAN, A. VÁLKOVÁ, N. Atletika pro děti a jejich rodiče, učitele a trenéry. Olimpia, 2009. 122 s. ISBN 978-80-7376-156-1.
PERIČ, P. Sportovní příprava dětí. Grada, 2012. 176 s. ISBN 978-80-247-4218-2.
PERIČ, P. Sportovní příprava dětí II. Grada, 2012. 112 s. ISBN 978-80-247-4219-9.
WALTERS, M. Strečink. Grada, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-763-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Uchazečka byla komisí vyzvána k představení kvalifikační práce, jejích cílů, průběhu zpracování a dosažených výsledků. Dále byly uchazečce položeny následující otázky:
1. Budete projekt realizovat v praxi?
2. Jaká jsou hlavní rizika projektu?
3. Jak lze využívat volný čas v životě dítěte?
Uchazečka reagovala na položené otázky adekvátně.
Na základě posudků vedoucího práce a oponentky, zhodnocení průběhu obhajoby a způsobu zodpovězení položených otázek se komise usnesla na závěrečném hodnocení: C
Komise:
Předseda: doc. PhDr. et Mgr. Petra POTMĚŠILOVÁ, Ph.D.
Členové: PhDr. Jiří POSPÍŠIL, Ph.D.
PhDr. Ing. Ludmila TROCHTOVÁ