Bakalářská práce je zaměřena na sociální sítě a jejich vliv na volný čas žáků středních škol. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy jako masová média, sociální sítě, nebo volný čas. Dále jsou popsána jednotlivá pozitiva a negativa užívání sociálních sítí ve volném čase. Praktická část popisuje postup, realizaci a výsledky výzkumného šetření provedeného v rámci práce, které má za cíl zjistit míru ovlivnění volného času sociálními sítěmi u vybraných žáků středních škol.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on social media and their influence on the leisure time od secondary school students. In the theoretical part we can find defined terms such as mass media, social media or leisure time. Further below there are described individual positives and negatives of using social media in the leisure time. The practical part describes process, realization and results of research performed in the terms of my work, whose aim is to find out the rate of leisure time secondary school students spend on social media.
Klíčová slova
masová média, sociální sítě, internet, volný čas, žák střední školy
Klíčová slova v angličtině
mass media, social media, internet, leisure time, secondary school student
Rozsah průvodní práce
61 s. (82 729 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na sociální sítě a jejich vliv na volný čas žáků středních škol. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy jako masová média, sociální sítě, nebo volný čas. Dále jsou popsána jednotlivá pozitiva a negativa užívání sociálních sítí ve volném čase. Praktická část popisuje postup, realizaci a výsledky výzkumného šetření provedeného v rámci práce, které má za cíl zjistit míru ovlivnění volného času sociálními sítěmi u vybraných žáků středních škol.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on social media and their influence on the leisure time od secondary school students. In the theoretical part we can find defined terms such as mass media, social media or leisure time. Further below there are described individual positives and negatives of using social media in the leisure time. The practical part describes process, realization and results of research performed in the terms of my work, whose aim is to find out the rate of leisure time secondary school students spend on social media.
Klíčová slova
masová média, sociální sítě, internet, volný čas, žák střední školy
Klíčová slova v angličtině
mass media, social media, internet, leisure time, secondary school student
Zásady pro vypracování
1. Vyhledávání a analýza literatury
2. Vypracování základních pojmů a tématu bakalářské práce
3. Vypracování základních teoretických výstupů
4. Zhodnocení aktuálního stavu řešené problematiky
5. Vypracování praktické části práce
6. Zhodnocení a diskuze nejdůležitějších výstupů praktické části práce
7. Závěrečné zhodnocení
Zásady pro vypracování
1. Vyhledávání a analýza literatury
2. Vypracování základních pojmů a tématu bakalářské práce
3. Vypracování základních teoretických výstupů
4. Zhodnocení aktuálního stavu řešené problematiky
5. Vypracování praktické části práce
6. Zhodnocení a diskuze nejdůležitějších výstupů praktické části práce
7. Závěrečné zhodnocení
Seznam doporučené literatury
KULHÁNKOVÁ, Hana a Jakub ČAMEK. Fenomén facebook. Kladno: BigOak, 2010. ISBN 978-80-904764-0-0.
KORKISCHOVÁ, Zdeňka. Sociální sítě a mládež. 2015, 48 s. (60104 znaků). Bakalářská práce. Univerzita Palackého, Katedra českého jazyka a literatury. Vedoucí práce Kamil Kopecký.
BUERMANN, Uwe. Jak (pře)žít s médii: příležitosti a hrozby informačního věku a nové úkoly pedagogiky : výzkumná práce Institutu pro pedagogiku a smyslovou a mediální ekologii (IPSUM). Hranice: Fabula, 2009. ISBN 978-80-8660-058-1.
PRŮCHA, J. a kol. Pedagogický slovník. 1. vydání. Praha: Portál, s.r.o., 1995. ISBN 80-7178-029-4.
HOFBAUER, B. Děti, mládež a volný čas. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-927-5.
Seznam doporučené literatury
KULHÁNKOVÁ, Hana a Jakub ČAMEK. Fenomén facebook. Kladno: BigOak, 2010. ISBN 978-80-904764-0-0.
KORKISCHOVÁ, Zdeňka. Sociální sítě a mládež. 2015, 48 s. (60104 znaků). Bakalářská práce. Univerzita Palackého, Katedra českého jazyka a literatury. Vedoucí práce Kamil Kopecký.
BUERMANN, Uwe. Jak (pře)žít s médii: příležitosti a hrozby informačního věku a nové úkoly pedagogiky : výzkumná práce Institutu pro pedagogiku a smyslovou a mediální ekologii (IPSUM). Hranice: Fabula, 2009. ISBN 978-80-8660-058-1.
PRŮCHA, J. a kol. Pedagogický slovník. 1. vydání. Praha: Portál, s.r.o., 1995. ISBN 80-7178-029-4.
HOFBAUER, B. Děti, mládež a volný čas. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-927-5.