Dokončená práce zatím bez pokusu o obhajobu (DBPOO).
Úplnost vyplnění požadovaných údajů
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název dle studenta, Název v angličtině, Anotace, Anotace v angličtině, Klíčová slova, Klíčová slova v angličtině, Přílohy volně vložené, Rozsah práce
Hlavní téma
Vzdělávání dětí s retinopatií nedonošených
Hlavní téma v angličtině
Education of children with Retinopathy of Prematurity
1. Úvod
2. Dítě se zrakovým postižením ROP
3. Vzdělávání dětí s ROP
4. Specifika výukových pomůcek školního a předškolního věku
5. Závěr, poděkování
6. Použitá literatura
Vše budu předem konzultovat s vedoucí práce.
Zásady pro vypracování
1. Úvod
2. Dítě se zrakovým postižením ROP
3. Vzdělávání dětí s ROP
4. Specifika výukových pomůcek školního a předškolního věku
5. Závěr, poděkování
6. Použitá literatura
Vše budu předem konzultovat s vedoucí práce.
Seznam doporučené literatury
Ludíková, L. Finková, D. 2013. Speciální pedagogika osob se zrakovým postižením v ranném a předškolního věku. UP Olomouc. Olomouc. 87s. ISBN: 978-80-244-3697-5
Jandová, J. 2015. Metodika práce asistenta pedagoga při aplikaci podpůrných opatření u žáků se zrakovým postižením. UP Olomouc. Olomouc. 123s. ISBN: 978-80-244-4476-5
Kimplová, T.Kolařiková, M. 2014. Jak žít s těžkým zrakovým postižením?. Triton. Praha. 157s. ISBN: 978-80-7387-831-3
Vágnerová, M. 1997. Psychologie handicapu. TU Liberec. Liberec. 68s. ISBN: 80-7083-208-8
Růžičková, V. 2006. Integrace zrakově postiženého žáka do základní školy. UP Olomouc. Olomouc. 73s. ISBN: 80-244-1540-2
Relevantní internetové odkazy
Seznam doporučené literatury
Ludíková, L. Finková, D. 2013. Speciální pedagogika osob se zrakovým postižením v ranném a předškolního věku. UP Olomouc. Olomouc. 87s. ISBN: 978-80-244-3697-5
Jandová, J. 2015. Metodika práce asistenta pedagoga při aplikaci podpůrných opatření u žáků se zrakovým postižením. UP Olomouc. Olomouc. 123s. ISBN: 978-80-244-4476-5
Kimplová, T.Kolařiková, M. 2014. Jak žít s těžkým zrakovým postižením?. Triton. Praha. 157s. ISBN: 978-80-7387-831-3
Vágnerová, M. 1997. Psychologie handicapu. TU Liberec. Liberec. 68s. ISBN: 80-7083-208-8
Růžičková, V. 2006. Integrace zrakově postiženého žáka do základní školy. UP Olomouc. Olomouc. 73s. ISBN: 80-244-1540-2
Relevantní internetové odkazy