Bakalářská práce se zabývá propagací vegetariánství a veganství za použití metod tzv. guerillového marketingu. V teoretické části jsou rozlišeny a definovány pojmy vegetariánství a veganství, následně je představena jejich stručná historie, zastoupení ve vybraných státech a především důvody, jenž ve většině případů vedou spotřebitele k volbě těchto životních stylů. Druhá polovina teoretické části se zabývá guerillovým marketingem jakožto metodou netradiční a nízkorozpočtové komunikace se zákazníky. Praktická část bakalářské práce spočívá ve zmapování a analýze rozličných případů užití guerillového marketingu v propagaci vegetariánství a veganství, a to jak v zahraničí, tak i České Republice.
Anotace v angličtině
The topic of thesis is "Use of guerilla marketing in promotion of vegetarianism and veganism". The first half of its theoretical part deals with differentiating and defining vegetarianism and veganism, their brief history, population rate in selected countries and mainly reasons leading to the choice of these lifestyles. The second half revolves around guerilla marketing as an unconventional method of promoting products, services or ideas with low or even non-existing budget. The objective of the research part of thesis was to search for and analyze various cases of campaigns promoting vegetarianism and veganism through methods of guerilla marketing abroad, as well as in the Czech Republic.
Bakalářská práce se zabývá propagací vegetariánství a veganství za použití metod tzv. guerillového marketingu. V teoretické části jsou rozlišeny a definovány pojmy vegetariánství a veganství, následně je představena jejich stručná historie, zastoupení ve vybraných státech a především důvody, jenž ve většině případů vedou spotřebitele k volbě těchto životních stylů. Druhá polovina teoretické části se zabývá guerillovým marketingem jakožto metodou netradiční a nízkorozpočtové komunikace se zákazníky. Praktická část bakalářské práce spočívá ve zmapování a analýze rozličných případů užití guerillového marketingu v propagaci vegetariánství a veganství, a to jak v zahraničí, tak i České Republice.
Anotace v angličtině
The topic of thesis is "Use of guerilla marketing in promotion of vegetarianism and veganism". The first half of its theoretical part deals with differentiating and defining vegetarianism and veganism, their brief history, population rate in selected countries and mainly reasons leading to the choice of these lifestyles. The second half revolves around guerilla marketing as an unconventional method of promoting products, services or ideas with low or even non-existing budget. The objective of the research part of thesis was to search for and analyze various cases of campaigns promoting vegetarianism and veganism through methods of guerilla marketing abroad, as well as in the Czech Republic.
l. Proveďte literární rešerši dostupné literatury z oblasti marketingu.
2. Charakterizujte prvky typické pro guerillový marketing.
3. Charakterizujte a rozlište vegetariánství a veganství.
3. Analyzujte konkrétní příklady užití guerillového marketingu v propagaci vegetariánství a veganství, jak v tuzemsku tak v zahraničí.
4. Vyhodnoťte získané poznatky.
Zásady pro vypracování
l. Proveďte literární rešerši dostupné literatury z oblasti marketingu.
2. Charakterizujte prvky typické pro guerillový marketing.
3. Charakterizujte a rozlište vegetariánství a veganství.
3. Analyzujte konkrétní příklady užití guerillového marketingu v propagaci vegetariánství a veganství, jak v tuzemsku tak v zahraničí.
4. Vyhodnoťte získané poznatky.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada, ?2004. 855 s. Expert. ISBN 80-247-0513-3.
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing: nejúčinnější a finančně nenáročný marketing. Překlad Lucie Schürerová. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2011. 326 s. ISBN 978-80-251-3546-4.
MACURKOVÁ, Dana. Veganství. Brno: D. Macurková, 2014. 78 s. ISBN 978-80-260-6982-9.
PATALAS, Thomas. Guerillový marketing: jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 191 s. Marketing. ISBN 978-80-247-2484-3.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada, ?2004. 855 s. Expert. ISBN 80-247-0513-3.
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing: nejúčinnější a finančně nenáročný marketing. Překlad Lucie Schürerová. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2011. 326 s. ISBN 978-80-251-3546-4.
MACURKOVÁ, Dana. Veganství. Brno: D. Macurková, 2014. 78 s. ISBN 978-80-260-6982-9.
PATALAS, Thomas. Guerillový marketing: jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 191 s. Marketing. ISBN 978-80-247-2484-3.
Přílohy volně vložené
CD-ROM s kopií bakalářské práce ve formátu pdf
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Cíl práce
Metody práce
Dosažení cíle práce
Reakce na podněty z posudků
Diskuze s komisí